29. maj 2011

Dan za pospravljanje

Danes je bil čisto pravi dan za pospravljanje. Pa ne tisto klasično, ko s cunjo prah okoli podiš :)
V petek sva z vrta prinesla kar zajeten kupček jagod. Nekaj smo jih pojedli, nekaj zmiksali v smuti.. nekaj pa jih je ostalo. Saj bi jih pojedli, če ne bi šla včeraj na trg :)
Tako sem jih danes nabrala za pol kg, jih očistila in skuhala letošnjo prvo jagodno marmelado. Za v en kozarec je je bilo preveč, za dva premalo :) Ker vem, da bo šla hitro v promet, kozarčkov niti označila nisem.


Sem že omenila trg? Hja.. tako kot na vrtu tašči ne znam rečt ne, ko mi v vrečko nalaga sveže pridelke.. tako tudi na tržnici ponavadi pozabim, kakšna je realna količina, ki jo bomo pojedli. Ko pa je vse tako mamljivo, sveže, dišeče.. Tako sva včeraj poleg goriških češenj, po katere sva šla, prinesla domov še marelice. Saj vem, da je prezgodaj, da bi bile res dobre :) Danes so kazale že malo manj lepo sliko. Za v marmelado so se mi zdele premalo sladke, pa sem jih pospravila v pecivo. Tako hitro, na skodelice zmešano. Z rjavim sladkorjem in krušno (polbelo) moko. Njaaams.. sem noter pa kiselkasto sadje super paše :)


Pa materiala za pospravljanje še ni bilo konec. V petek sem domov prinesla tudi svežo čisto mlado solatko in špinačo. Čez teden grem zdaj, ko je topleje in paše lahka hrana, dostikrat v solatni bar pri Sobi po solato. Čez vikend me kdaj zamika, pa se mi zdi preveč dela z njo :) Danes pa sem se lotila hladilnika.
V skledo sem najprej naložila solato in špinačo, dodala korenček, koruzo, na koščke narezala kos sira, ki ga na tržnici kupujemo pri Pustotniku. Pa malo mozzarele, tuna, kuhano jajce in za konec balzamični kis. Če s tuno v paketu ne bi prišlo olje, bi verjetno dodala bučnega.
Zraven je prav lepo pasal kruhek, ki sem ga v soboto dobila na stojnici eko kmetije Turinek. Še pridem :)


It's been a bussy day in my kitchen. Made my first strawberries' jam this year, baked a cake and made a mixed salad out of fresh vegetables with added cheese and tuna.

8 komentarjev:

  1. Tole si odlično pospravila. Za vse okuse nekaj. No, jaz bi kar vsega malo :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Tole pospravljanje zgleda prav okusno. Tudi jaz sem včeraj prišla domov s polno košaro vipavskih češenj. Danes pa bo za kosilo špinača z mladim ovčjim sirom.

    OdgovoriIzbriši
  3. Si bila pridna ! Jaz sem pa zdaj lačna ratala :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Če te kaj potolaži.. jaz tudi lačna :) Sem doma pozabila škatlo z ostankom peciva, ki sem jo hotela sabo v službo nest :))))

    OdgovoriIzbriši
  5. Kako si pa ti pridna! Zopet imam slabo vest, ker jaz sezonsko sadje raje pohrustam, kot pa da bi ga vlagala. Na tržnici pa tudi jaz pretiravam z nakupom, ampak nikoli nič ne ostane! Podobno pecivo tudi jaz pripravljam, mi je všeč kiselkast okus.

    OdgovoriIzbriši
  6. Pri nas tudi sadje prej konča v želodčkih, predno bi lahko naredili marmelado ali ga vložili. :) :)
    Marmelada je prav mikavna. Njamsi.

    OdgovoriIzbriši
  7. hehe, saj pri nas je šlo tudi najprej v želodčke. Ko je začelo skozi ušesa ven gledat, sem se pa marmelade in peciva lotila. Več kot jest ne gre, pa čeprav je sadje :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Hmmm, je dišalo. So se mi kar sline začele cediti :)

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...