2. jun. 2011

Od blizu in od daleč

Od blizu, še posebej če se v relief ujamejo zadnji sončevi žarki, so vidni vsi hribčki in dolince.



Od daleč pa je slika povsem drugačna.Srečne hiške :) Ne vem, če so že dokončane.. mogoče jutri še kaj spremenim :)


When you take realy close look at this painting, you can see all the bumps, but from a distance it's a totaly different picture. Happy houses.

19 komentarjev:

  1. Nič dodajat, že takšna je dovolj lepa!!!

    OdgovoriIzbriši
  2. Fajna je!
    Ti si najboljša, ko napišeš, da še nisi prepričana, če je končana..in potem še spreminjaš in dodajaš in že tako super sliko, narediš perfektno :)))

    OdgovoriIzbriši
  3. Tole je prekrasno! Meni se zdi super brez dodajanja, a se pustim presenetiti. Sploh ne upam niti razmišljati, kaj vse si uporabila pri delu.

    OdgovoriIzbriši
  4. Sem že povedala, da je luštna :))?
    LP

    OdgovoriIzbriši
  5. Hvala vsem :)
    Hrandica, saj lahko tud dvakrat :) Nimam nič proti :)
    Saj še ne vem, če bi kaj spreminjala. Ponavadi moram prespat in se potem odločim.. Ali pa malo večkrat prespim :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Pa je res čisto drugačna iz dveh perspektiv! Super, da si nam sliko tako predstavila... Sveže, pomladne barve so me kar ponesle med oblake :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Kako različna dva pogleda.
    Lepo se vidijo vse te plasti, različne teksture... in barve - te so mi zelo všeč.

    OdgovoriIzbriši
  8. Čudovita je in pomešala si krasne barve :-))

    OdgovoriIzbriši
  9. Res delujejo srečno in veselo in relief je zelo dober.

    OdgovoriIzbriši
  10. Zasidrane in hkrati lebdeče, perfektne!

    OdgovoriIzbriši
  11. Super zgledajo! :) A to si kakšno goldnovo pasto uporabila? :) Sem ravno včeraj pacala z enim semplom od seminarja, pa mi zgleda nekako ista tekstura.

    OdgovoriIzbriši
  12. Neee :) ni tok fensi reč, samo ena pasta iz Lidla :) in potem vse možno čez.

    OdgovoriIzbriši
  13. Kako zelo dobro se vidi relief na prvi sliki. Super si jo poslikala. Mi deluje kot, da si jo posula z obarvanim snegom :)). Lp

    OdgovoriIzbriši
  14. Meni je že takšna všeč. Ma sploh so mi bolj minimalistične stvari všeč. No, ampak pri tebi se pustim presenetit;)

    OdgovoriIzbriši
  15. Fenomenalna je. Tako pravljična, da se je ne morem nagledati!

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...