17. avg. 2011

Sobica dobiva barvo

Tiste, ki me poznate dalj časa, tako ali tako niste dvomile :)
Rozi bo, čeprav ne nežno rozi.. bo kar pošteno močna barva. Že zdaj med delom se mi zdi, da energija kar buta vame. Vem, da se bom sem dostikrat zatekla.
Najprej sem kupila že namešano barvo, ki pa potem na steni ni bila pravega odtenka. Je vlekla nekam na violo. Tako da sem jo prekrila z belo in se odpravila v Duluxovo mešalnico z lističi, ki sem jih nekaj časa prekladala po torbici in se odločala o tisti pravi barvi. Sproti pa sem kupila še velurjev valjček po Valentininem nasvetu.
Zdaj me čakajo še preostale stene in strop. Prva plast barve po kitanju je že, vendar bo treba nanest še eno plast. Ne, ne bodo tako barvaste stene. Ena zadošča. :)

One of walls in my future creative space is goint to be pink. I love it already.

25 komentarjev:

  1. Ha, ha, ha jaz sem pa uganila. Ni bilo dvoma:):) Lepo, polno energije bo pri tebi!

    OdgovoriIzbriši
  2. Super barva Sonja.
    Tako energijsko močna.
    Zagotovo boš v tej sobici dobila veliko pozitivne energije za delo.
    Lepo pleskarijo še naprej ti želim.

    lp

    OdgovoriIzbriši
  3. Že bela sobica se mi je dopadla, toda sedaj ..... super barva. Uživaj ob njenem urejanju še naprej. Lp

    OdgovoriIzbriši
  4. sem vedla :)))) oziroma sploh nisem dvomila:))) in res bo lepo:)))kjuti:))

    OdgovoriIzbriši
  5. Aaaa, sem vedla, da bo roza. :) Res dober odtenek, kot že rečeno, poln energije. :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Si nisem upala napisat, sem imela pa podobno barvo v mislih (pri nas imamo podobno barvo v spalnici - le bolj umirjeno - za spanje). Mislim, da se ti lepo poda - k tvojemu stilu, lasem in karakterju ;).
    Naj ti vedno prinese polno ustvarjalne energije!

    OdgovoriIzbriši
  7. super barva sploh pa je cela sobica super in ni dvoma da bodo anstajale zelo lepe stvaritve =)

    OdgovoriIzbriši
  8. Energična i svježa boja! Ti si dakle - rozika! ;)
    Želim ti puno inspiracije u tvojoj novoj sobici!!!

    OdgovoriIzbriši
  9. Enkratna barva, tako bi imela tudi jaz - takoj! LP:)

    OdgovoriIzbriši
  10. Krasno, super ti ustreza tole in verjamem, da boš zelo ustvarjalna v tej sobi.

    OdgovoriIzbriši
  11. Lepa barva, ni kaj. Zdaj pa lahko pričakujemo serijo izdelkov iz tvoje sobice in se ne boš mogla ustaviti, toliko energije bo v njej....:):)

    OdgovoriIzbriši
  12. Sonja, prvo čestitke ob vselitvi. Barva je lepa. Nevsiljiva in pozitivna. LP :)

    OdgovoriIzbriši
  13. :)))) SUPER!!

    Tole bo pa prava sobica za igračkanje ♥♥♥

    OdgovoriIzbriši
  14. Hi hi hi, itak, kaj drugega pri tebi sploh ne pride v poštev. Uživaj ;)

    OdgovoriIzbriši
  15. Hi, tole z lističi in barvami je dobro, poznano. Ral 4002 ni dobra, 4003 tudi ne, 4002,5 bi bila pa taprava.

    OdgovoriIzbriši
  16. Luštna sobica bo! Da ti je ne bo dečva prevzela ... :-)

    OdgovoriIzbriši
  17. Ooooo, jedva čekam vidjeti kakve boje ćeš izabrati za ostale zidove :) Oh, baš ti zavidim :))

    OdgovoriIzbriši
  18. Ooooooooooo kako krasna sobica nastaja ... in ta barva čist tvoja ... komaj čakam nadaljevanje in potem izdelke iz ustvarjalne mize ...

    OdgovoriIzbriši
  19. Prvi pogled je pozitiven. Ta barva je tudi meni zelo pri srcu. Super izbira. Želim ti obilo užitkov pri nadaljevanju.

    OdgovoriIzbriši
  20. Sem se prebila čez vse objave, odkar me ni bilo na obisku. Tebi se pa letošnje poletje res nekaj dogaja! Čestitke za nov domek in seveda za prelep ustvarjalni kotiček, ki bo samo tvoj. O barvi pa nisem imela pomislekov, kakšna bo - tvoja.

    OdgovoriIzbriši
  21. Že vidim, kako se bo "kuhalo" in čaralo!

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...