16. avg. 2011

Ustvarjalno v kuhinji

Pa tokrat nisem pekla polija, ampak taboljši kruhek za praznik. Kar tako na približno zmešan iz bele moke, z mlekom in maslom. Njams, je pasal za večerjo. Potem pa ga že ni bilo več :(

Pa še recept za Loddelino:
Čisto natančen ne bo, ker sem količine bolj na približno merila :)
Dobrih 40 dag moke (toliko mi drži ena plastična posodica z merami za tekočine, moko...), malo francoske, ki nam je ostala s Korzike in malo naše za vse uporabe sem dala v posodo mikserja.
Čez moko na sredino nadrobila slabo polovico kocke svežega kvasa.
Ob rob potresla žličko soli in na kvas stresla zvrhano žličko rjavega sladkorja.
Zalila s skoraj 300 ml mešanice mleka in vode. Nekje tričetrt mleka, kot se ga je prekladalo po hladilniku, in preostanek vode. Količino vode prilagajam gostoti testa, saj niso vse moke enake. Nekatere so bolj suhe, druge manj. Testo zdaj delam bolj mehko in pocasto, včasih sem delala pretrdega.
Ko sem že vklopila mikser, sem noter stresla še dobro žlico masla.
Mikser je ene 15 minut mesil, nato pa sem testo pustila vzhajati eno uro. Malo sem pozabila nanj, priznam :)
Ko sem zadovoljna s količino testa v posodi, vklopim mikser samo toliko, da naredi en krog in testo malo upade.
Na pekač položim peki papir, nanj potresem malo moke. Ne zaradi testa, zato da dlani v njej potapkam, preden oblikujem štručke. Le tako se mi ne prilepi vse na dlani.
Kruhke prekrijem s krpo in jih pustim počivati toliko časa, kot traje, da se pečica segreje na 200. Pečem pa toliko časa, da mi je barva všeč. Nisem bila pozorna na uro, res ne :)
Čist enostavno, pa vseeno dobro, da smo se pregovarjali, kdo dobi še kak repete :)




Yesterday I have been creative in my kitchen. But it was not polymer clay baking, I was baking bread. With milk and butter. We ate all of it for dinner :)

6 komentarjev:

  1. Ko se v hiši kruh peče, potem je to že pravi dom. Diši pa prav do nas ...

    OdgovoriIzbriši
  2. Uhh, recept? Sem mislila pisat v komentar, pa ga grem raje v post skopirat :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Pravkar naredila. Enostavnejše od mojega, ko sem vzhajala posebej kvas, pa pol vmes, pa na koncu spet, pri okusu pa ni razlike :P

    OdgovoriIzbriši
  4. Suzy, najbolj pomembno je, da je dobro :) potem vse tisto prej pozabiš :)

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...