29. okt. 2011

Na mizi - Barvani kolaži

Odkar je Sharon napovedala svoj novi tečaj Faces in Collage, me mika, da bi poskusila. Pa sem se spomnila, da je tudi v sklopu letošnjega paketa tečajev 21 secrets Tamara v svojem tečaju pokazala barvanje kolažev. Sem opazila, da mini tečaj ponuja tudi posebej.
Pravzaprav sem nekaj podobnega počela tudi v sklopu brezplačnega Strathmore tečaja :)
V mojo prvo doma izdelano knjigo sodijo samo posebni projekti. In ta se mi je zdel tak.

Stran še ni končana, saj sem malce neprevidno kombinirala barve. Bela, ki sem jo uporabila, je iz Goldnove sejije Open, ki se suši kak teden, če se prav spomnim. In tako ne morem nadaljevati.

Obraz trenutno izgleda takole:
 


Celotna stran, ki jo je zaradi še mokrih barv in odsevov kar težko fotografirati, je trenutno taka:

Vse skupaj pa se je začelo takole:



After seeing Sharon's new class Faces in Collage, I realy was tempted to try it out. I remembered Tamara showed something familiar, yet simpler, at 21 secrets class. And, ohh, just a glimpse of this technique was showen at Strathmore's free online class. 
I'm keeping my first home made book for special projects. This one seemed like one. 
Journal page is not finished yet as I have to wait for paints to dry. I've accidently used Golden's Open white, which is supposed to be dry in a week. So I'm waiting. On above pictures I'm showing you work in progress.

17 komentarjev:

  1. Lepo da spet vrtiš čopič . In spet na sliki vidim Kajo :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Hm zanimivo, si nas spustila v ozadje svoje ustvarjalnice. Lep vikend želim

    OdgovoriIzbriši
  3. It's a delicate, beautiful face. I love it!

    OdgovoriIzbriši
  4. Luštna gospodična. Že zdaj. Kakšna bo, ko bo končana - perfektna. Lep dan!

    OdgovoriIzbriši
  5. čeprav nimam pojma, kaj si počela s tole pupo, je prav fletna gospodična in mi je z razpuščenimi lasmi še bolj všeč.
    P.S. a si spet pobegnila od mašine:-P

    OdgovoriIzbriši
  6. Hvala vsem :)
    Nee, Nelya, samo malo sem jo umaknila :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Všeč mi je kako nas v sliki vodiš skozi postopke do samega konca. Meni je zelo zanimivo. Lp

    OdgovoriIzbriši
  8. Tokrat sem prvič barvala kolažirano fotografijo :) Me je zanimalo, koliko bom spremenila obliko in izraz ob barvanju :) Sicer raje kar sproti sama narišem.

    OdgovoriIzbriši
  9. WOW!!! Prvič sem sploh videla, kako te čudovite stvaritve nastajajo. Fenomenalno. Res mi je všeč ta preobrazba, plasti, ki so še vedno vidne....

    OdgovoriIzbriši
  10. Sliči tebi :) Dakle - lijepa je :)

    OdgovoriIzbriši
  11. Na te stvari se sicer ne spoznam,ampak kar vidim mi je všeč:):)

    OdgovoriIzbriši
  12. Prelepa slika nastaja in ti gre presneto dobro od rok! Bravo Sonja!

    OdgovoriIzbriši
  13. Aha, tako to gre!
    Luštne barve si zamešala. prav potrudila si se za svojo knjigo.

    OdgovoriIzbriši
  14. Halo, a tako se to začne!?! Nikoli si ne bi mislila... Tvoja dama je veliko lepša od originala!

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...