23. okt. 2011

Ustvarjalno potepanje - Vicenza 2011

Včeraj sem se v organizaciji gorenjskih otočank odpravila na sejem Abilmente v Vicenzo v Italijo. Štiri ure vožnje so minile ob klepetu, spoznavanju. Šofer nas je prijazno odložil kar pred vhodom v sejem in nas tam ob dogovorjeni uri tudi pobral.
Pot nazaj je minila še hitreje, ob pregledovanju nakupljenega, izmenjavi vtisov. Še celo za večerjo smo našle čas in se pocrkljale v Botru na Vrhniki.

Pri zapravljanju sem bila kar "pridna" in nisem pretiravala. Saj je ja čez pol leta spet sejem :) Malce v skomine vam, ki niste bile v Vicenzi, in evidenco meni prikazujem letošnje nakupe.

Že takoj na začetku se nisem mogla upreti novim pastelnim barvam Fima. Vsake po en paketek, za vzorec :)

Potem sem zagledala napis Shiva paintstik in takoj hitela zraven. V naglici ob skoraj izpraznjenih zalogah sploh nisem opazila, da je le ena izbrana barva res Shiva, drugi dve nista. So pa vse oljne barve v stiku.

Čestitkarskih oz. štampiljkarskih stojnic je bilo manj, kot prstov na obeh rokah. Pa sem le uspela najti dve štampiljki, ki sta me pritegnili.

Naslednji čestitkarski štant bi verjetno zapustila s kako malenkostjo, pa me je "skupinska histerija" povlekla v nakup papirja, da sem dosegla limit za čudovito vrečko :) Verjetno bi me prišlo ceneje, če bi jo kar kupila.. tako pa sem bogatejša za paket papirja. Saj bo prišel prav, ga potrebujem.. no.. baje :))


Po celem sejmu sva si s Sandro ogledovali čudovite puhkaste šale. Na enem od štantov pa nama je prijazna gospodična povedala potrebno količino in potem pokazala še, kako se tak šal naredi. Jasno, da sem volno kupila in tudi pletilke, če tako debelih slučajno nimam doma.





Na koncu pa sem iz kupa razprodajnih izdelkov, ki jih je potrebno okrasiti, izbrala tole škatlo za steklenice. Že vem, kaj bi (bom) z njo :) Samo še čas najdem.

Za mano je čudovit dan, vreden ponovitve. Hvala sopotnicam za res dobro družbo.

Yesterday I went to Vicenca in Italy, visiting Abilmente fair, with some creative friends. It was a great day and I've bought some great stuff.

11 komentarjev:

  1. Super zapravljanje!Štampiljke in volna so mi najbolj všeč. Pa tudi nove barve fimov, pa škatlica ni slaba,... Joj še dobro da me Vicenca letos ni videla:):):)

    OdgovoriIzbriši
  2. Super izlet, na katerem ste si napasle oči :)
    Vrečka mi je zelo všeč!!

    OdgovoriIzbriši
  3. Vesela sem, da sem bila tudi jaz na tem avtobusu :)). Res je bilo lepo. Lp

    OdgovoriIzbriši
  4. Jao, kako sem vam fouš. Čeprav sem imela tale sejem v mislih že od pomladi, mi nikakor ni uspelo, da bi šla z vami. Pa drugič...
    Sonja, dobro si se držala. Jaz ne vem če bi zmogla priti nazaj "samo" s toliko novega materiala...:):)

    OdgovoriIzbriši
  5. O tudi jaz bi.. Če bo naslednjič kakšen sedež fraj se z veseljem priklopim.

    OdgovoriIzbriši
  6. Oooo, shiva oil sticks :)))meni se vidi da je moguće da su sve 3 shiva - imajo različite ovitke, ali i shiva ima sticks na kojima piše "Artist's Painstik"...i ja sam jednom kupila vrećicu Toga :)
    Oh, baš ti zavidim...

    OdgovoriIzbriši
  7. ooo, bila si kar uspešna glede držanja nazaj :) Ampak to, kar si prinesla domov, je krasno in vem, da bodo takšni tudi izdelki.

    OdgovoriIzbriši
  8. Lep dan in uspešen lov, vidim, da za kaj takega ni treba na ribičijo...
    Sončen in kreativen teden ti želim!

    OdgovoriIzbriši
  9. Mmm, so kar zasrbeli prsti ob pogledu na tvoj ulov. Dobro se znaš kontrolirati; jaz bi verjetno prišla bolj obložena.
    Se že veselim tvojih novih izdelkov in ti želim veliko časa za ustvarjanje.

    OdgovoriIzbriši
  10. Vidim da ste res uživale in imele lep dan. SUper je takole priti domov in spet vse razstaviti in še enkrat vse pregeldati :O)

    OdgovoriIzbriši
  11. Šele zdaj vidim kako krasno volno si kupila!! Ostalo seveda tudi, ampak se ne spoznam....

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...