7. apr. 2012

Odlomljena stara mozaik ploščica

No, vsaj tako meni izgleda tale obesek :) Kljub intenzivnemu brušenju še ni popoln.
Konec tedna mi je bilo vsega dovolj. Več kot en teden sem že dobivala Ketonal, pa nobenega učinka :( No, buška na riti od injekcije me po 10 dneh še boli, potem pa se mi je začelo še vrteti, pa okusa nisem več imela pravega, bolelo ves čas za znoret.. dovolj je bilo. Zamenjala sem zdravila oz. spet jem tista z začetka zdravljenja. Počasi gre na bolje oz. vsaj kako uro več na noč spim :)
Čez teden sem dolgčas preganjala z brskanjem po Pinterestu in tam našla navodila za mozaik. No, shranit sem jih pa pozabila. Jih prilepim kasneje, če jih najdem. Uhh, to pa je bilo brskanja, ampak tule so pdf navodila.
Samo dodajanje barv na podlago ni zahtevno, težji del se začne, ko je treba vmesne prostorčke zapolniti in pobrusiti površino. Roka me je tako bolela, da sem se odločila, da je ne "šparam" več in sem šla brusit. Še najbolj presenečena sem bila, ker me je po določenem času nehala bolet. No, kasneje se je bolečina žal vrnila. Mogoče pa bi morala vzet brušenje polyja za terapijo? :)
Za prvič sem z izdelkom zadovoljna, res me spominja na kako staro odlomljeno ploščico. Vem pa tudi, kaj bom naslednjič naredila drugače :)
Obesek je visok malo manj kot 6 cm in visi na buna vrvici, dolgi 48 cm.




After more than a week of medications my arm and back still hurt badly. On Friday I just had enought of it.. decided to fight back by sanding this half done mosaic pendant. Funny, pain dissapeared for some time. But came back later. Maybe I should use polymer clay sanding as a therapy? :) Next to change of medications.
I've found tutorial on mosaic pendant somewhere on Pinterest but forgot to save the link. Will add it later if I find it again.

12 komentarjev:

  1. Krasen je, naj bolečina čimprej mine...Lep dan!

    OdgovoriIzbriši
  2. Prov fajn zgleda. :) Upam, da te ta tvoja roka neha kmalu bolet. Prav nič fajn ni, čeprav imaš zdaj vsaj čas ustvarjat. :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Tole pa fajn izgleda. Pa tudi navodila so čist fajn v PDF.Pa ne pretiravaj! Špari roko!

    OdgovoriIzbriši
  4. Obesek je vsekakor zelo zanimiv in še toliko več vreden, ko si ga delala z bolečo roko. Res upam, da ti bo kmalu bolje. Lepe praznike.

    OdgovoriIzbriši
  5. Lepo da si spet malo bolj pri moči,krasne stvari delaš kljub bolečinam!!
    Ampak malo se pa le šparaj, sicer ti bo materiala zmanjkalo.
    lp a.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :) ampak delam zato, da ne boli :) materiala imam pa še cel kup, se ni za bat, da bi zmanjkalo tako hitro :)

      Izbriši
  6. Ja tudi jaz ustvarjanje uporabljam za boj prosti kakšnikoli bolečini in težavam in moram rečt, da vedno pomaga ;) Zelo lep obesek, res zgleda, kot odlomljen kos ploščice. Kar pogumno nadaljuj in upam, da se čim prej pozdraviš. LP M.

    OdgovoriIzbriši
  7. Zelo lep obesek! Ne glede na to, kako se že tehnika imenuje, je polnjenje vrzeli s polijem vedno rahlo zoprno. Prsti bolijo od silnega potiskanja in mazanja, pa še vedno nisi siguren, da bo OK. Največja poslastica je pa brušenje ... :-)
    Upam, da bo roka kmalu bolje. Če pomaga poly, pa le vsak dan po malo pogneti.

    OdgovoriIzbriši
  8. Vauuu, res zgleda kot odlomljena ploščica. Zanimiva in enkratna. Hvala za navodila in za to, da si se potrudila in jih našla.

    OdgovoriIzbriši
  9. Super obesek. Želim ti, da se čim prej pozdraviš.

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...