4. okt. 2013

Dokončan dnevnik

Odpravila sem se v družbo obiskovalcev bloga Mavelu.
V eni od predhodnih objav sem vam pokazala liste, ki sem jih popršila z barvami in naj bi postali del doma izdelanega umetniškega dnevnika.
Platnice sem izdelala iz Chipboarda v naravni barvi, ker mi je bolj všeč od klasične lepenke, ki sem jo prej kupovala v papirnicah. Z Multi-Medium Matte lepilom sem na chipboard prilepila liste iz stare knjige, prav tako pa bi lahko uporabila kak scrapbook papir.


Na papir sem s čopičem preko različnih plastičnih šablon nanesla Deco art akrilne barve, Distress Paint barve in na koncu dodala le še nekaj poudarkov s črnim pigmentnim markerjem. Barve morajo biti res čisto suhe, preden uporabiš marker, zato sem jih posušila kar z grelno napravo.

Samo še nekaj luknjic s Crop-a-dile luknjačem in spenjanje z obročki, pa je dnevnik izdelan. Oziroma pripravljen za uporabo, saj ga bom lahko kar nekaj časa dopolnjevala z zapisi in motivi. Če mi kakšna stran ne bo uspela, pa jo lahko odstranim, ker je spet z obročki :)


V naslovu sicer piše, da je dnevnik končan. V resnici pa je šele na začetku. Zdaj me čaka risanje in pisanje po platnicah in notranjih listih.. dokler jih ne zmanjka :)

9 komentarjev:

  1. Hvala za tale prikaz in tako kot pravijo, da ima vsak zacetek svoj konec, ima tudi vsak konec nov zacetek. In tako je ta tvoj dnevnik cudovit zacetek in vem, da bo notranjost tudi prekrasna in cudovita. In z obrocki je res super, ker lahko dodajas in jemljes ven liste po zelji.

    OdgovoriIzbriši
  2. ooo kako je lep in v teh tvoji živih barvah so stvari čudovite! Lepo si ga naredila in hvala za navodila :-))

    OdgovoriIzbriši
  3. Čudovito. Zelo so mi všeč tile tvoji MixMedia projekti. Sama še zbiram pgum ;-)

    lp, Keti

    OdgovoriIzbriši
  4. Uau tole zgleda zelo obetavno in komaj čakam, da nam pokažeš s čim lepim boš napolnila svoje platnice dnevnika. lp

    OdgovoriIzbriši
  5. Zelo zanimivo je videti faze dela, meni so te tvoje šablone, luknjači in druge napravice čista neznanka :-)

    OdgovoriIzbriši
  6. Prava mojstrovina. Jaz le lahko samo občudujem.

    OdgovoriIzbriši
  7. Čudovito, zelo všečno... jaz imam to na to-do listi..mhmhm le kdaj bo prišlo na vrsto.Hvala za prikaz!

    OdgovoriIzbriši
  8. Hvala za vaše komentarje. Upam, da kmalu poskusite tudi ve, ki imate kaj podobnega v planu. Le pokažite, prav gotovo bo izdelek super, saj ste vse mojstrice vsaka na svojem področju.

    OdgovoriIzbriši
  9. Hvala za prikaz, čudovit dnevnik, vedno navdušuješ s svojo tehniko.

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...