27. apr. 2014

Zbiram pogum

Ko nekaj časa ne ustvarjaš, je najhuje zbrati pogum za nov poskus. Premagati strah, da sem mogoče izgubila občutek, da mogoče ne znam več ali pa enostavno ne bom vedela, kdaj je ravno dovolj plasti, da bo končen izdelek všečen.
Počitniški teden bom preživela doma, v planu imam nekaj ustvarjanja s hčero, ko bo priložnost za pogovor o čem drugem kot šoli, ki je žal vse prepogosto glavna tema.

Za ogrevanje pa sem iz omare vzela akrile in Ikeino ogledalce. Škoda, da takih ni več naprodaj, bo treba najti kak nadomestek. Ko sem v roke prijela čopič in ga pomočila v barvo, je strah izginil. Ostalo je le eno samo uživanje.


13 komentarjev:

  1. Strah nas omejuje,
    a ko ga odstranimo
    se zgodi in dogodi čarovnija.
    Zelo mi je všeč tvoj končni izdelek
    lep pozdrav Tamara

    OdgovoriIzbriši
  2. Vidiš, strah je bil čisto odveč :)
    Krasen izdelek v lepih barvah.

    OdgovoriIzbriši
  3. Hvala vama.. s strahom ni nič narobe, če ga le sprejmemo, preskočimo namišljene omejitve in gremo naprej.

    OdgovoriIzbriši
  4. Kakšno šponsko ogledalo; všeč mi je meter med čipkami..:):):)

    OdgovoriIzbriši
  5. Brez dvoma...uspelo ti je. Prekrasno ogledalce. :))

    OdgovoriIzbriši
  6. super ogledalce, drgač jih majo pa še vedno v Ikei, vsaj en mesec nazaj so jih še meli sem bla tam. V Avstriji

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Eva, včasih je bil okvir lesen, neobdelan, takih že dolgo nisem videla. Zadje čase sem opazila samo že lakirane okvirje, npr. bele, zelene, črne... bi bilo pa super, če bi spet imeli take kot prej. Hvala.

      Izbriši
    2. Ja to je pa res! Ampak sej, a na belega pa ni dobro? Ne vem no...mal naglas razmišljam :). Pa mal pobrusiš dol lak pa je...mogoče..
      Izdelki so čudoviti...to je pa kot pribito!!!:))

      Izbriši
  7. O, super oblekco si naredila ogledalcu!

    OdgovoriIzbriši
  8. Predivno ogledalo. Da, taj strah, a samo mu treba krenut ususret i on nestaje.
    Lp, Martina

    OdgovoriIzbriši
  9. Zanimivo, kako hitro se nam zazdi, da smo izgubili obcutek, da vec ne vemo kako in kaj. Tudi meni se je to ze veckrat zgodilo, ampak ko se vsedes za mizo in zacnes, si znova tam, kjer si nazadnje koncal in tako kot sama pravis, nato se samo uzivas. Ni mozno pozabiti. Krasno si predelala ogledalce.

    OdgovoriIzbriši
  10. Baje je treba delati prav tiste stvari, ki so ti v izziv in zaradi katerih si malo na trnih. :) Sonja tvoji izdelki so vedno zelo lepi in pri takšni kilometrini, ki jo imaš z oblikovanjem predmetov, boš težko pozabila proces
    .

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...