9. mar. 2014

Pomladno živahno

Vsake toliko mi paše, tako za spremembo, za odklop, narest malce drugačno slikico. Tale je narejena na 20 x 20 cm veliko deščico, kakršne smo včasih uporabljali za servetno tehniko. Seveda sem si jih nakupila na zalogo in dolgo nisem vedela, kaj bi z njimi.
Danes je bilo v planu zgolj igranje z barvami za sprostitev. Zdaj pa mi je rezultat tako všeč, da me že mika, da bi nekaj podobnega naredila v večjem formatu na platno.
Plast na plast, niti štela jih nisem več, rezultat pa je čisto drugačen, kot sem si ga zamislila na začetku. Saj ne vem, kaj se sploh trudim načrtovati.. popoln odklop mi nudijo samo ustvarjanja, kjer se prepustim toku. Mogoče kasneje še kaj dodam, zaenkrat pa sem zadovoljna.

Sliko sem nameravala poskenirati, saj tako barve najbolj ustrezajo originalu. Pa tokrat to ni bila prava izbira, saj skener ne zazna flurescentne zelene. Sploh je ni bilo videt, samo modra obroba je bila. Tako mi ni ostalo drugega kot fotografiranje in prilagajanje barv originalu.


7 komentarjev:

  1. Krasne barve! Dober način za sproščanje imaš :-)

    OdgovoriIzbriši
  2. Odlična je. Fascinira me tvoje kombiniranje boja.
    Lp, Martina

    OdgovoriIzbriši
  3. Hvala :) Tole je res super način za sproščanje.. čisto padem noter in odmislim vse ostalo :) Danes mi dela družbo v službi ♥

    OdgovoriIzbriši
  4. Krasna je in nič hudega, če pride drugače, kot si si zamislila.

    OdgovoriIzbriši
  5. Drugačna, ampak še vedno v tvojem čudovitem, barvitem stilu...in kot ponavadi zelo všečna!

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...