17. jan. 2015

Nakitkanje in slikarije v enem izdelku

Na Facebooku se vsake toliko začne kakšna igrica, v katero želijo vključiti čim več udeležencev. Večino ignoriram, nekako nisem za verižne igre. Saj sem jih že na blogu redno ignorirala. Tale pa je bila simpatična.
Ustvarjalke, ki ustvarjajo s polimerno glino, 5 dni zapovrstjo pokažejo kak svoj izdelek, lahko tudi star, in v igrico povabijo vsak dan drugo ustvarjalko. Moje objave lahko spremljate na FB strani.

Zadnje čase to res ni moj material, tako da sem bila kar malo presenečena, ko se je Andreja spomnila name. Ker pa me je Božiček pocrkljal z novo pašta mašino z motorjem, sem mogoče točno to potrebovala, da jo pošteno preskusim.

Prva dva dni sem za objavo izbrala fotografiji starejših izdelkov. Za tretji dan pa se je že spodobilo narest kaj novega. Tako sem združila poly in barve v večji okrogel obesek. Po nekaj pečenjih in barvanju sem sestavila ogrlico. Buna vrvica je kar dolgo čakala na svoj trenutek. Upam, da bo ogrlica še komu všeč :) Jaz sem ob izdelavi uživala.
Motiv na krogu je izdelan s pasteli na surovo maso, z akrili pa je poudarjena tekstura že pečene mase. 




10 komentarjev:

  1. Tale verižica pa je tako zelo lepa, da kar buljim vanjo. Čudovita oblika.

    OdgovoriIzbriši
  2. Zelo lepa ogrlica v pastelnih barvah. Všeč mi je oblika, ki je nekaj posebnega.

    OdgovoriIzbriši
  3. U ja hvala za nominacijo in da si se spomnila name :-) Sem tudi malo padla iz poli ustvarjanja... upam, da se spravim na stare tirnice, saj me že srbijo prsti... Krasna je tale tvoja umetnina!

    OdgovoriIzbriši
  4. ja itak, da je všečna... kako moreš dvomiti.. a lepo je slišati pohvalo a ne.. lep dan

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...