8. feb. 2015

Veliko druženja in nekaj ustvarjanja

Januar se je zaključil s srečanjem obiskovalk ustvarjalnega foruma. Na srečanja enostavno ne znam praznih rok, vedno sabo nesem nekaj ustvarjalnih pripomočkov. Poleg hrane in pijače, saj srečanja vedno trajaaaajo :)
Ker naj tokrat ne bi imele delavnic, sem sabo vzela tudi barve in nameravala k barvanju zvabit eno od organizatork. Pa se je vse drugače obrnilo. Ob klepetu sem se ponudila, da pokažem, kako izgleda moje packanje.

Ena ob udeleženk me je pri tem celo posnela. No, začetek si lahko ogledate preko tele povezave: http://youtu.be/NJVxcnRkV6g

Po nekaj začetnih plasteh je slika izgledala takole: 






Fotografija zaključene slike žal ne kaže pravih barv, je bila v živo veliko bolj živahna. Če bi ostala z mano, bi dobila še kar nekaj plasti.. kaj bo nova lastnica z njo, pa ne vem :)

 

11 komentarjev:

  1. Hvala tisti, ki je posnela filmček. :-)) Obožujem in občudujem tvoje "pacanje" .

    OdgovoriIzbriši
  2. Jaz že vem kaj bi z njo... Častno mesto na steni. Krasna je. :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Tole je bilo pa res videt pravo packanje .-)
    Ampak končni izdelke pa je prava mojstrovina! Res ti gre super od rok mixed media tehnika. Čudovita slika :-))

    OdgovoriIzbriši
  4. za tole sem imela pa priložnost, da sem videla v živo, kako nataja.
    sonja, vsaka čast!
    lp

    OdgovoriIzbriši
  5. Kakšne barve
    to pa je bilo ustvarjanje in pol
    super je
    lp Tamara

    OdgovoriIzbriši
  6. Še dobro, da sem tole videla v živo. Stoj in glej, dobesedno.

    OdgovoriIzbriši
  7. Prav fajn ti je bilo malo poškilit pod prste :) In končni izdelek mi je zelo všeč. jaz že vem kaj bi z njo :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Dugo se nismo vidjele, pa sam uživala bar ovako gledajući Youtube snimku...lijepa majica :) i zlatne ruke koje slikaju. Lijep pozdrav iz Rijeke

    OdgovoriIzbriši
  9. Pacanje je užitek in terapija ... rezultat pa je fantastičen.
    Lp, Maja

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...