11. jan. 2016

Pospravljanje se nadaljuje

Saj sem vedela, da nekje so, samo kje, ne :) Ko sem se lani poleti pripravljala na jesensko sejmovanje, sem naročila nove potiske v malce manjših dimenzijah, zašila nekaj toaletk in potem vse lepo stlačila v eno od škatel s šivarijo. Jih je kar nekaj :) Ker na sejme zaradi težav s hrbtenico nisem šla, sem raje umaknila vse, kar me je nanje spominjalo.

Naj bosta v tej objavi še dve mini toaletki.

Bodi prijazna do sebe:
Visoka 13 cm in široka 15 cm.



So sweet:
Visoka 13 cm in široka 17 cm.












7 komentarjev:

  1. Krasne so stoje toaletke in vesela sem, da nam jih tudi tukaj pokažeš.

    OdgovoriIzbriši
  2. Oh in vau! Čudoviti sta, kakor tudi tista iz prejšnje objave. Bi bilo škoda, če nam jih ne bi pokazala. :-)

    OdgovoriIzbriši
  3. Škoda, da jih nisi mogla pokazati še na kakšnem sejmu.
    Ampak kreativnosti se ne da čisto zares skriti, tudi, če smo slabe volje ali nam zdravje nagaja. ♥

    OdgovoriIzbriši
  4. joj Sonja, le kako so se ti izmuznile tako lepe toaletke :-) Te pa čist razumem, zakaj si jih takrat tako dobro skrila .-) Čudovite so!

    OdgovoriIzbriši
  5. Res dobro, da si jih našla, čudovite so!

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...