12. jan. 2016

Gelli tiskanje drugič

Tista prva velika plošča za gelli tiskanje je super za večje projekte. Za manjše projekte pa mi je škoda barve, da bi jo mazala po celi plošči. Tako sem se lotila izdelave druge plošče, le da tokrat ni šlo tako gladko :) Najprej se je prilepila v posodo, pa prelomila, pa zaradi moje neučakanosti dobila luknjo na površini.. ehh.. jo bom pač spet stopila in ohladila čez noč, ampak danes sem hotela packat.
Akrilni papir sem narezala na kose v velikosti knjižnih kazal in začela packati.

Pri tiskanju z gelli ploščo je pomembno, da imaš dovolj veliko površino na voljo za odlaganje odtisov med sušenjem. Pa kak papir za čiščenje ostankov barve s plošče pride prav. In posoda z vodo za sprotno namakanje uporabljenih šablon in drugih pripomočkov.
Danes sem bila res vesela, da sem oblekla moj "predpasnik medvojnih sester", saj bi sicer majico lepo popackala z barvo. Mi je odprta tuba akrila padla v naročje.

Trenutno stanje na mizi je rahlo kaotično. Nanesene plasti se morajo pošteno posušiti, jaz pa rabim počitek. Tako da nadaljujem kak drug dan.



Tudi na papirju in papirni brisači, ki sta namenjena čiščenju ostankov barve, nastanejo prav zanimivi vzorci.




4 komentarji:

  1. Zgleda zelo zanimivo. Sicer ne vem točno, kako poteka to tiskanje, vendar so mi končni rezultati zelo všeč. In potem pridejo iz njih še tvoje slike - komaj čakam nadaljevanje.

    OdgovoriIzbriši
  2. Sonja, čudovito ti gre od rok.

    OdgovoriIzbriši
  3. Pogumna si, da sama delaš plošče. No, ja, jaz sem jo kar kupila, ampak že dolgo nisem nič packala. Zdaj si mi spet naredila skomine. Sicer je pa videti, da ti gre odlično :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Sem si pogledala obe objavi in mi je sedaj malce bolj jasno kako stvari tečejo :).
    Tvoje toaletke so pa itak vse tako luštne. Lp

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...