15. feb. 2016

Gelli tiskanje tretjič

Gelli tiskanje te hitro zasvoji, vendra pa je primerno le za tiste, ki smo radi malce umazani in nismo nesrečni, če rezultat tudi slučajno ni tak, kot smo planirali. Oz. sploh ne vem, zakaj kaj planirati pri takem tiskanju :) dodajaš, odvzemaš.. ko ti ni všeč, prekriješ in greš znova..
Vendar pa so meni končni potiski večinoma zanimivi kot podlage, ne kot dokončan izdelek in zato dodajam kolaže ali poslikave. Ali pa tanjši papir, ki ga uporabljam pravzaprav za čiščenje barve s plošče, uporabim za kolaž na druge osnove.
Nekaj sem jih že zaključila, druge še čakajo.. vmes pa packam že po novem papirju :)
Gelli tiskanje sem pokazala tudi na forumašicam z Otoka zakladov. Le ne vem, če sem kakšno res okužila z virusom :)




Kazalo sem žal samo na hitro fotografirala in že je našlo svoj dom. 

Pri tem kazalu sem imela že malo več časa za dokončanje. Tista dva Sja sem združila v enega po fotografiranju :)  

Zdaj pa me čaka še kupček drugih osnov, da jih spremenim v končne izdelke. 

5 komentarjev:

  1. Sonja, super te je bilo opazovati, kako s packanjem :) ustvarjaš male mojstrovine. Že sam postopek je fascinanten. Končni izdelki pa so krasni.

    OdgovoriIzbriši
  2. Tudi meni je bilo zelo zanimivo opazovati tvoje delo. In packanje je ena odlična terapija in tebi gre perfektno od rok in tudi dokončat znaš takšne izdelke. Zame je to še na listi TO DO:)

    OdgovoriIzbriši
  3. Zelo prepoznavno je tvoje mešanje barv, vzorcev, dodatkov.Vsak nov izum je še ena zvezdica h končnem izdelku.Lepo.

    OdgovoriIzbriši
  4. O, Sonja, si okužila, si. Samo ideja še zori in čaka svoj čas.
    Krasna ozadja nastajajo in čudoviti končni izdelki.

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...