23. jul. 2009

Darilo v zadnjem hipu

Tokrat sem darilo spet delala v zadnjem hipu, saj sem se šele včeraj zvečer odločila, da ga sploh naredim :) Sodelavka, ki rada nosi uhane, je danes praznovala rojstni dan. Saj smo jo res skupinsko obdarovali, pa vendar se mi je zdelo, da bi bila uhanov vesela.

Naredila sem preliv iz perl bele in turkizne fimo mase, s teksturno ploščo za poli naredila odtis in izbočene dele previdno odrezala.




Ko sem kosa za uhane oblikovala, sem ju premazala z novim lakom Sculpey Satin Glaze. Da bi ga utrdila kot sem prebrala na netu, sem delčka dala v pečico za predvidenih 30 minut. Pa se je lak oz. fimo zažgal in povsem spremenil barvo. Še dobro, da so nove barve še malo bolj v skladu s sodelavkino garderobo kot prvotne :) Ideja s pečenjem očitno ni bila najboljša, moram še malo preguglat, da vidim, kje sem zašuštrala. Na srečo pa sprememba barve ni prav nič vplivala na izrazitost vzorca in perl odblesk, ki pa ga žal slika ne pokaže.

Sebi pa bom naredila obesek iz ostanka palačinke z odtisom. In ga prav gotovo ne premažem z istim lakom in ne zapečem. Meni tale kombinacija bolj ustreza :) Zdaj me le skrbi Majin komentar, da mogoče pa ni zapečen lak kriv :(

Uhani so že zjutraj pristali na sodelavkinih ušesih. Upam, da jih še kdaj vidim.


Saša, vse najboljše in lepo nosi uhančke! :)

14 komentarjev:

  1. Meni so všeč, ker so drugačne barve! Je pa res, da ga zadnje čase Fimo pri pečenju lomi, Moja bela postane rožnata ipd. Enako se je zgodilo Majdi iz Fimolandije, tako da je mogoče kriva masa in ne tvoja ideja.

    OdgovoriIzbriši
  2. Uhh, Maja, hvala :) Tale paketek perl barve sem ravno kupila. Najprej sem fimo skuhala, kot sem ga že nekajkrat, pa je bil tudi kuhan bolj čigumast, mehek :( ampak je ohranil barvo. Ko pa sem ga premazanega z lakom v skladu z navodili hotela še utrditi, je povsem spremenil barvo. Se kar ustrašiš :) Boš videla razliko, ko še svoje dokončam :(

    OdgovoriIzbriši
  3. Ne samo pečeš, tudi kuhaš ga????

    Ampak uhančki so super lepi.

    OdgovoriIzbriši
  4. Sonja uhančki da dol padeš!!!
    Svetovni so!!!

    Tole morm kopirat, ko me kaj fimo zgrabi hihi :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Kaj vse ne obvladaš!!!!Uhančki so super in komaj čakam , da vidim tvoje!Kaj boš pa z njimi- kuhanje ali pečenje?:):):)Veš se malo hecam , ker o tem pojma nimam. Ko sem še nekoč davno nekaj fimo mečkala in izdelke parkrat zakurila so bili, grdih barv. Takrat sem sklenila, da to pač ni zame(:(:(:(

    OdgovoriIzbriši
  6. Sem pozabila povedat, da te na mojem blogu čaka nekaj kar mislim, da si zaslužiš:):)

    OdgovoriIzbriši
  7. Zelo lepi uhani... Posredujejo poseben morski pridih. Edinstveni!

    OdgovoriIzbriši
  8. Hvala :) Ja, presneta reč.. morsko naj bi bilo.. bel pesek, modri valovi.. potem ti jo pa zagode in nastane taka drap-zelena kombinacija :)))
    Suzy, ja, včasih skuham v mikrovalovki :) Še posebej, ko se mi mudi in bi rada hitro videla rezultate. Se pa nabere malo več kamna, tako da je brušenje in lakiranje obvezno.

    OdgovoriIzbriši
  9. Imaš srečo, da so na koncu uhančki izpadli prav luštni. :)
    Me pa zanima tudi tvoj obesek, ki bo bolj v mojih barvah.

    OdgovoriIzbriši
  10. Meni je pa prav všeč ts barvna kombinacija. Pa saj pesek na morju tudi ni bel, saj ko rečemo, da je nekaj peščene barve tudi ne mislimo s tem bele, ne ;). Se ne rabiš nič jezit, ker je nastal čudovit izdelek!

    OdgovoriIzbriši
  11. vauuu, super duper so :) tudi jaz bi jih z veseljem nosila :P

    me pa že firbec matra kakšni bodo nastali iz preostale palačinke.

    OdgovoriIzbriši
  12. čudovita barva uhančkov!!
    prav gotovo so sodelavki v ponos!!!!
    lp,
    iris

    OdgovoriIzbriši
  13. Joj tole tvoje fimenaje je pa res nekaj posebnega ... vedno znova ko stojim v trgovini pred polico s fimom se spomnim nate in na tvoje umetnije ... pa nikoli ne zberem toliko poguma, da bi kupila vsaj dva zavojčka za probo ... je pa tudi res, da se nisem s stričkom googlom nikoli tako globoko potopila, da bi sploh znala kuhat in pečt to fimo pošast ... ;o) ... bom še nekaj časa zbirala pogum in raje občudovala tvoje izdelke ...

    OdgovoriIzbriši
  14. Dodjoh ovde slučajno, pa se zalepih za ovu lepotu,odusevljena sam, i zalim sto osecam da ivo nikada necu moci. Zato cestitam na umecu, talentu, strpljenju...

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...