31. jul. 2009

Spet doma

Teden na Gorenjskem, čeprav se mi zdi čisto v drugem svetu, je pa res hitro minil. Mogoče zato, ker je bilo samo 6 dni :)
Zdaj pa me čaka pranje, pospravljanje in vsi preddopustniški dolgovi.. na pošto oddat bombonček, pa en obesek.. pa verjetno še kaj, kar se ta hip sploh ne spomnim.
Najtežje pa bom pregledala vse, kar se je po meni ljubih blogih dogajalo v tem času.

6 komentarjev:

  1. O lepo , da si že nazaj , polna energije. Vem, pa , da vse lepo prehitro mine:(:(

    OdgovoriIzbriši
  2. Dobrodošla nazaj v mestno sparino ;) Vreme ste imeli pa res super, kajne? Komaj čakam, da kaj več napišeš, saj boš, a ne?

    OdgovoriIzbriši
  3. Pozdravljena nazaj in tudi jaz vedno rada preberem ali pogledam o GOrenjski skozi oči negorenjcev oz. tistih, ki ne žive tu.

    OdgovoriIzbriši
  4. Me veseli, da si spet v blogosferi, sicer pa bi ti privoščila še veliko časa na Gorenjskem ali kje drugje, ampak tak je pač lajf. Komaj čakam kakih novih izdelkov.

    OdgovoriIzbriši
  5. Ja, pranje, likanje in podobne "prijetne dejavnosti za krajšanje dolgega časa" me pač vedno spomnejo na to, da nisem Viktorija Beckham ampak pač navadna smrtnica...Dobrodošla spet doma.

    OdgovoriIzbriši
  6. Dobrodošla nazaj ... sem te kar pogrešala, ker pri tebi se vedno kaj zanimivega dogaja ... če greš v ponedeljek v službo naj te potolaži dejstvo, da se tudi meni nič bolje ne godi :o(

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...