23. jul. 2009

Nagrada

Aknela96 - Alenka , Kreal - Alenka in Hišica čarovnih - Mirjam so me razveselile s tole nagrado:
Hvala, punce, tudi jaz rada obiščem vaše bloge.





Podarila naj bi jo naprej, pa je tako težko določiti 12 ustvarjalk, ki je še niso prejele :) Grem malo prebrskat bloge, ki jih še nisem uspela pregledati in mogoče kasneje dodam spisek.

Prav gotovo pa si nagrado zaslužijo že brez preverjanja:
Polipap
Jana
Marička
Sandra
... zdaj grem pa res brskat :)

2 komentarja:

  1. Uau, hvala za nagrado! Sem prav ponosna, da sodim v kategorijo "brez preverjanja" ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. Oooo, tale post sem pa čist spregledala! Najlepša hvala za nagradico! Tudi jaz sem ponosna, da sem v tej kategoriji :)))))

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...