28. okt. 2009

Jedkanje na ostankih

Nekaj poli ostankov sive, srebrne in črne sem spackala skupaj že pred časom. Mečkanje deluje tako pomirjujoče :) Kaj bi z nastalim poli-kakcem, pa že nisem več vedela. Čeprav temno siv, se je prav lepo svetlikal.
Danes sem ga razvaljala in jedkala z enim od laserskih printov iz zaloge. Delčke sem spekla na prerezanem kartonastem tulcu, na katerega je bil nekoč navit ovijalni papir, da so malce upognjeni. Po peki sem črte pobarvala s srebrno barvo, robove pa s srebrnim Krilonom. Nosilci za uhane so srebrni, ne zgolj srebrne barve :)

V živo mi je bolj všeč kot na fotografiji :) Realne barve so še temnejše od obeska.

25 komentarjev:

  1. uffffffffff krasno!!!
    vem, da se ponavljam, ampak ne gre drugače, ker je tvoj nakit fenomenalen!!

    OdgovoriIzbriši
  2. Hudo!!!Vse, ampak res prav vse ti rata, super!!!!

    OdgovoriIzbriši
  3. ...o superca!...zlo dober komplet!...sm se že ustrašla, da te je virus spustu...čakam, še na uno ki se še svalka na tvoji mizi(mi je uno za obesit carsko-jutr pokažem kuko to delam jest:P)

    OdgovoriIzbriši
  4. Uh, iz "kakca" narediti nakit je nekaj fantastičnega :) In tebi to vsekakor uspeva. Kar primeš v roke se spremeni v nekaj uporabnega, lepega, pravljičnega ...

    OdgovoriIzbriši
  5. Tudi meni je tale komplet res nekaj posebnega. Tak malo skrivnostno mi deluje. Pa full mi je všeč ta vzorec. Skrtaka, odlično.

    OdgovoriIzbriši
  6. meni je tudi všečn tale tvoj kompletek :-)
    pa ti res vse rata lepo narest :-)

    OdgovoriIzbriši
  7. Že tako zgleda super in ti verjamem, d av živo še lepše.

    OdgovoriIzbriši
  8. sonja, prečudovit komplet je nastal.
    upam, da ga v živo vidim v prečni.

    OdgovoriIzbriši
  9. Super...takšne zanimeve oblike, ki skupaj s črtami resnično dajo videz ne samo skrivnostnosti , ampak tudi nekakšne kljubovalne mogočnosti.

    OdgovoriIzbriši
  10. Super kompletek, ki je zelo lepe barve. Postopek je pa zame čista španska vas. Tebi pa gre zelo dobro od rok.

    OdgovoriIzbriši
  11. Kaj čem drugega rečt, kot to, da obvladaš! Vedno bolj prefinjen nakit nastaja v tvoji ustvarjalnici.

    OdgovoriIzbriši
  12. Tale kompletek je čudovit. Blazno se mi dopade ideja z peko koščkov na tulcu in morda še jaz poskusim tale trik.;-=

    OdgovoriIzbriši
  13. Zelo eleganten komplet!

    Pa za ene podnapise prosim - s čim oz. s kakšno srebrno barvo si barvala jedkane dele?

    OdgovoriIzbriši
  14. Prekrasan komplet!bravo!
    LP
    Phoenix

    OdgovoriIzbriši
  15. Hvala vsem, če slučajno kdaj nazaj pokukate :)
    Renata, na hitro sem namazala srebrno akrilno barvo in jo takoj obrisala, preden se zasuši še kje, kjer ni treba.

    OdgovoriIzbriši
  16. Saj vem da jih je že 21 pred mano to reklo, ampak res moram še 22-tič reči UAU, super kompletek, tak, da bo pasal skoraj povsod. Res si pravi navdih!

    OdgovoriIzbriši
  17. Jedkanje? Zanimivo ... ti kar ostani pri fimu, pa čeprav te pogrešam pri čestitkah :)

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...