28. okt. 2009

Nerodna reč

Ko nekomu obljubiš obesek, potem pa se ta čudežno izgubi. Vem, da sem ga nosila sabo v trgovino, ker naj bi kupila ustrezno vrvico, ampak potem je bil doma.. in čakal, da ga odnesem na pošto. Ko sem ga mislila oddat, pa je presneta reč izginila. Pospravila sem pult, pregledala nekaj drugih odlagalnih površin, obeska ni :(
Kaj čem drugega.. poskusit narest nekaj podobnega in upat, da bo nesojeni lastnici prvega všeč. Obesek je obešen na zlato usnjeno vrvico.


4 komentarji:

  1. Meni je zelo všeč!

    A pa misliš, da ne boš v naslednjih dneh našla tudi originalnega? :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Jasno, da bom našla originalnega.. takoj, ko tega oddam :)) Če bo sprejet za zamenjavo :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Tudi tale je lep!Originalnega poišči, da lahko primerjam, kateri je lepši, pa ti potem povem.:):):):)

    OdgovoriIzbriši
  4. še dobro da se ti izdelki skrijejo, potlej narediš še lepše... :) superca si...

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...