30. okt. 2009

Preko vmesnih faz do končne verzije

Ta proces se mi dostikrat nekje na sredi ustavi.. in potem polizdelki nikakor nočejo postati izdelan nakit. Če drugega ne, za izgovor najdem kak manjkajoč dodatek :)
Tudi tokrat bi skoraj ostalo tako, saj se mi je zdelo, da bi obesek moral viseti na beli oz. frostie buna vrvici. Ki je nimam :)
Po poskusu z belo bombažno vrvico pa mi je bilo jasno, da tako obesek izgubi glavno vlogo. Sem hitro poiskala srebrno verižico in mi je zdaj bolj všeč.


24 komentarjev:

  1. Super lepo, obesek je fantastičen!!!!!!( takih uhanov ne nosim). Pa tudi komplet v celoti super izgleda.

    OdgovoriIzbriši
  2. Elegantno čudovit komplet, ki sem se ga komaj nagledala. Prelep je.

    OdgovoriIzbriši
  3. Hmmm ... čeprav mi ni čisto nič jasno, kako je tale serija nastala, lahko pa vseeno povem, da mi je všeč :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Pri tebi vedno ostanem brez besed.

    OdgovoriIzbriši
  5. Spet en čudovit komplet. Mi je zelo všeč ta oblika in barvna kombinacija.

    OdgovoriIzbriši
  6. Da ne pišem pod vsako objavo... od čisto nič poštrikanga do tega kompleta, resnično zelo, zelo lepo!

    OdgovoriIzbriši
  7. Zopet en čudovit kompletek izpod tvojih rok.
    Le kaj porečejo sodelavke v službi, ko si skoraj vsak dan z novim nakitom :) Sigurno so fejst fauš :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Hvala vsem :)
    Helena, pravzaprav ne rečejo nič, ker ponavadi zjutraj pozabim na nakit. Večine tegale narejenega sploh ne nosim :)

    OdgovoriIzbriši
  9. Zelo lep komplet si naredila!

    Se pa tudi meni dogaja, da šele v avtu ugotovim, da si nisem nič 'nataknila' ... spet :-)

    OdgovoriIzbriši
  10. všeč, všeč, me spominja na egipčanski slog

    OdgovoriIzbriši
  11. Super! Tvoja kolekcija je že zrela za razstavo :) Zjutraj se pa le večkrat spomni na nakit, čeprav vem, da je v naglici kriza. Take lepote je treba v živo razkazovat. Čimvečkrat!

    OdgovoriIzbriši
  12. O, hudiča, fantastičen komplet!!!!

    OdgovoriIzbriši
  13. Madonca ,sem hotla povedat ,da mi je tale tvoj kompletek reeees všečen in da se ga po moje tud Kleopatra ne bi branla,pa sem spregledala,da je sine prjavljen na googla,zato zdaj napakico popravljam v svojem imenu;)))

    OdgovoriIzbriši
  14. Zelo lep nakit, prekrasne barvne kombinacije.

    OdgovoriIzbriši
  15. Krasen nakit delaš, eden lepši od drugega, a tale je moj zmagovalec :).

    OdgovoriIzbriši
  16. Lično! Z njim si zamišljam kakšno Kleopatro! ;)

    OdgovoriIzbriši
  17. opa opa, tole bi bilo pa greh ne nositi. super je!

    OdgovoriIzbriši
  18. Tole je pa res dobre, iber dobro. sem v enem od tvojih odgovorov na komentarje prebrala, da nakita ne nosiš,hahahahahah jest bi ga pa hahahahah

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...