11. feb. 2011

Na mizi - Nov tečaj, nove vaje

Se mi zdi, da sem postala kar malo odvisna od net tečajev. Če se že ne učim nove tehnike kolažiranja, barvanja, prelivanja barv, tekstur.. si moram privoščit pa kak tečaj risanja in barvanja obrazov :)
Ja, saj vem.. spet obrazi. In še kar taki nerealni..daleč od portretov.
Tale deklič je s svinčnikom narisan v moj Moleskine blok in nato barvan z barvicami.
Še kar nekaj dela me čaka, je pa luštno. Paše imet papir pred sabo in svinčnik ali barvico v roki. No, ali pa čopič in akrile.


Saj res, če bo katero zamikalo. Tečaj je Doll dreams, vodi pa ga Adriana Almanza.
Ja, saj vem, slika je čisto v stilu njenih.. kakšna pa naj sicer bo, če sem na njenem tečaju.


I think I'm addicted to online classes. If I'm not learning new collaging or painting techniques, I have to sign in some faces' class. Girl's face is drawn with pencil and colored with Prismacolor pencils. 
If you would like to draw faces like this,  join me at Doll dreams, tought by Adriana Almanza.

18 komentarjev:

  1. Všeč so mi te pupike z velikimi okicami. Me prav zanima, kako jo boš dokončala. :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Spet z zanimamnjem čakam na končni rezultat ... ;o) ... prav prikupne so telele velike oči in šobaste ustnice ...

    OdgovoriIzbriši
  3. Zopet nekaj takega, kar ti zelo leži. Oči so kot prave, tak lep lesk je v njih! Le kmalu pokaži nadaljevanje!

    OdgovoriIzbriši
  4. Oooo ... kakšne velike in zvezdave oči!
    Bom prav tako čakala, kako se bo zadeva odvijala.

    OdgovoriIzbriši
  5. Zastavila si zelo dobro :)). Tudi sama bom spremljala nadaljevanje. Lp

    OdgovoriIzbriši
  6. Tudi jaz bom z zanimanjem čakala na nadaljevanje. Začetek je zelo obetaven :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Kar občudujem te, kako si pridna s temi tečaji. Verjetno pri vsakem odkriješ in se naučiš kaj novega. Tale obrazek z velikimi očkami je prav simpatičen.

    OdgovoriIzbriši
  8. ooooooo kok lušne oke ... tud mene firbec daje, kakšna bo na koncu :)))

    OdgovoriIzbriši
  9. Meni pa se zdi prav fajn, da se udeležuješ teh tečajev, ker si to v tako veselje in iz tvojih besed je čutiti, da prav zelo uživaš pri tem kar počneš in to je najpomembnejše. Mislim, da ti gre zelo dobro od rok.

    OdgovoriIzbriši
  10. Nove tehnike, nove izkušnje, a ne? Uživaj v risanju in barvanju.
    Pozdravček♥

    OdgovoriIzbriši
  11. Čisto prav je, da se učiš. Pa naj bo to ali preko neta ali preko knjig ali prek delavnic ali šole,...Prav lepo ti gre. Ampak, a veš da sem se prav pred kratkim spomnila nate in tiste "še v delu" doll... jo čakam:-)

    OdgovoriIzbriši
  12. Tudi mene zanima nadaljevanje, ker zasnova je lepa in zanimiva, veliko veselja ob nadaljevanju! LP:)

    OdgovoriIzbriši
  13. Te prav občudujem kako ti časovno uspeva obiskovati tečaje. Si pa spet narisala lep obraz in ko berem tvojo objavo, me zasrbijo prsti, da bi prijela še sama svinčnik v roke.

    Saj bom, samo prej moram narediti še par stvari.

    OdgovoriIzbriši
  14. Hvala vsem za komentarje :)
    Joj, Petra, veš koliko na pol narejenih reči prekladam doma :) In čakam na čas in voljo, da jih končam.
    Pravljičarka, tudi s tečaji ni dosti bolje. Vzamem, kar mi je zanimivo, kako nalogo pa kar preskočim. Ali pa me potegne kaj drugega. Če se le da, si tečaje shranim in pogledam kdaj kasneje, ko me spet prime :)
    Tudi tej deklici se ne bo godilo dosti bolje, če se je ne lotim hitro. Mogoče pa bo jutri dovolj časa, da jo končam. Pravzaprav bolj volje in pravega navdiha. Na silo mi nekako ne gre najbolje.

    OdgovoriIzbriši
  15. I really like what you have done! good job dear! "see" us on dolldreams!

    OdgovoriIzbriši
  16. It's a good type of addiction! Your doll is adorable!

    OdgovoriIzbriši
  17. dobra si. jst se ne bi nikoli lotla teh obrazov. tvoji pa prav živo izpadejo. vse to senčenje in to. :)

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...