24. feb. 2011

Šivana punčka

Že kar nekaj časa je minilo, odkar sem na strani Marthe Stewart našla kroj za punčko iz blaga in zašila eno veliko in drugo malo manjšo pupo.

Pa se je spet pokazala prilika, da eno deklico razveselim s punčko.

Hitrejše kot iskanje črtastega blaga se mi je zdelo kar risanje črt na belo platno. Barv za blago pa imam tako dovolj doma. Nogavičke imajo svetlikajoče se zelene in modre črte. Tudi po laseh ima deklica posute bleščice.
Me je mikalo, da bi obraz narisala z akrili, z vsem senčenjem in barvami, ki jih ponavadi spravim na papir, pa potem pupa ne bi bila primerna za otroka. Kdaj drugič oz. v kak drug namen :)
Že tako sem mamici pozabila povedat, da je pupa pralna. Velika je 44 cm.

21 komentarjev:

  1. Super pupika, pa še štumfke si ji sama poslikala.

    OdgovoriIzbriši
  2. Kako je ljubka! Verjamem, da je bila lastnica presrečna!

    OdgovoriIzbriši
  3. Ti se itak vedno znajdeš! Čudovita je in vem, kako dobrodošli znajo biti takšni mehki prijatelji!

    OdgovoriIzbriši
  4. Hvala za komentarje :)
    Maja, kaj pa mi ostane drugega ? :) Namesto mene se nihče noče :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Preslatka lutkica koja će sigurno postati omiljena nova igračka :))))

    OdgovoriIzbriši
  6. krasna! zanimivo, tudi jaz jih ravno šivam. čeprav mi tisti kroj ni bil čisto všeč, pa sem ga malo po svoje prikrojila. poslikam in pokažem :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Kak je faaajna :) Mene že doooolgo mika naredit nekaj takega...mogoče se bom pa končno spravila zraven :) Za Hanno seveda ;) Pa še črtaste nogavice ima :))))

    Urška: me prav zanima, kaka bo tvoja :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Super, več ko nas bo, bolj bo zabavno :)
    Meni je pri otroških pupah, namenjenih igri, še najbolj pomembno, da so pralne, brez odveč dodatkov, ki bi jih lahko otrok ponesreči pojedel ali pa se zapletel s kakimi lasmi. Zato pa je tale taka bolj na izi :)
    Če jih delam za okras, je pa čisto druga pesem :)

    OdgovoriIzbriši
  9. Čudovite izdelke imaš.
    Na mojem blogu te nekaj čaka

    OdgovoriIzbriši
  10. Luštna je !Pa štumfke ima tako lepe!!

    OdgovoriIzbriši
  11. V vsej poplavi igračk, ki jih najdemo na policah v trgovinah, so takšne pupike take, ki imajo dušo. Domače, narejene z ljubeznijo. Čudovita je.

    OdgovoriIzbriši
  12. Prečudovita je, prekrasna. To, da si blago sama poslikala, pa sploh doda esprit. Bravo, Sonja.

    OdgovoriIzbriši
  13. Lušna, cartkana zadevica in tele črtaste nogavice so mi prav všeč.

    OdgovoriIzbriši
  14. Luštna pupika :-)
    Pri meni na blogu te čaka nagrada :-)

    OdgovoriIzbriši
  15. In punčka se je res razveselila, zdaj bo pupi ime - Sonja!

    Pa en lep vikend želim!

    OdgovoriIzbriši
  16. 44cm? pa to je za oreng tiškat :))

    OdgovoriIzbriši
  17. Ne morem verjeti, da je že šest let, odkar je prišla punčka k nam - zdaj ji družbo večinoma delajo plišasti medvedi, lego zmaji in knjige o živalih :-)

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...