22. feb. 2011

Presneto... kaj pa zdaj?

Saj veste, včasih se lotiš posebnega projekta, ga počasi sestavljaš par dni skupaj, ogleduješ delovno verzijo, se je veseliš.


Potem nekje na polovici pa začnejo it stvari pošteno narobe. Najprej je bil trak med lepenkastima platnicama preozek. Nato sem ugotovila, da je čudovit papir, v katerega sem želela obleči lepenko, pretanek in se mi je ponekod malo nabiral ali pa raztegoval.


Ko sem notranje liste lepila v platnice, pa se mi je maščeval ozek trak in malo premalo načrtovanja. Tako sem morala že prilepljen list odstraniti, posledično je odpadel še en od notranjih in med listi je zazijala razpoka :( Zdaj sem jo prekrila s trakom, pa vendar.. tam je :(


Sem kar malo žalostna. Knjigica, velika približno 20 cm v kvadrat, naj bi bila darilo.. zdaj pa ne vem, kaj naj. Jo dam naprej s pojasnilom in upanjem, da bo kot posebej unikatna dobro sprejeta? Naredim novo in to zadržim zase? Hmm..
No, naprej moram po material, mi ga je zmanjkalo :)

Kaj ve naredite s takimi projekti, ki vam malce ponagajajo?

20 komentarjev:

  1. jejejejejej snolam ampak ti si vztrajna in jo boš rešila .. v to ne dvomim ..
    kaj pa jaz naredim ... uh, sploh ne vem če bi povedala .. nabirajo se mi v eni vrečki .. al že kr vreeeeeeči .. in mi delajo slabo vest .. mislim,d a je bolje vreči stran, kot pa to šparanje, ker potem pri nekem pospravljanju, ki vedno pride, tako ali tako roma v koš ..

    OdgovoriIzbriši
  2. Jest mislm, da boš ti zihr kej orng brihtnga natuhtala in tud tole po sredini počeno revico nekako spravila v promet ... ;o) ... jest ti ne bom nič svetovala kaj bi naredila ... pojma nimam tko, da ti nisem baš v veliko pomoč, ane? ... ;o)

    OdgovoriIzbriši
  3. Naredim novo... Gre pač kr nekaj živcev in dodatnega materiala, ampak... takšnole knjigico bi najbrž obdržala, ker bi se kdo od otrok zagrebel zanjo in bi bila ful vesela, ko bi jo odstopila ;) , drugače vse zavržem.
    Se mi je zgodilo, da so se mi dokončani listi zamaknili pri luknjanju :O sem jokala, priznam... ampak me je izučilo in zdej če sem utrujena pač pustim in se najprej spočijem... Sicer pa - napake so del učenja, drugič boš že vedla na kaj bit pozorna ;)

    OdgovoriIzbriši
  4. Če se mi kaj tako ponesreči, da sem vedno slabe volje, ko pogledam tak izdelek, ga raje vržem vstran. Nekaj časa sem shranjevala in si rekla, da bom že predelala, preoblikovala ... Ker iz tega ni bilo nič, sem zavrgla.
    Če ti tale knjigica res ni všeč (jaz sicer ne opazim, da bi bilo kaj ekstra narobe), raje naredi novo. Boš bolj mirna :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Pravzaprav.. mi je knjiga všeč :) In napakice se skoraj da ne opazijo, bolj gre za to, da mi je nagajala po poti :)
    Edina opazna napaka je tista razpoka med listoma, ki sem jo prelepila.
    Sicer pa je še vedno uporabna ročno izdelana (šivana in lepljena) knjiga iz kvalitetnega papirja, tako da nikakor ne bo romala v smeti. :)
    Bom pa v bodoče na nekaj reči bolj pozorna :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Sem prepričana, da boš znala vse spretno predstaviti in pričarati, začarati, da nihče ne bo niti opazil. Sicer, pa najbrž tole napako vidiš samo ti :)).
    Veliko sreče.

    OdgovoriIzbriši
  7. Če bi meni nekdo podaril takole knjigico bi najprej vidla lepe platnice in notri dober papir. Potem pa bi vidla trud, ki ga je nekdo vložil v izdelavo knjige. Tiste razpoke pa niti nebi opazila, vsaj ne kot napako, ampak kot del unikaten izdelave.

    OdgovoriIzbriši
  8. Sama pri takih projektih najprej skušam popraviti napakice, kar si tudi sama storila in če niso vidne na prvi pogled, vsekakor stvar uporabim. V nasprotnem primeru, pa roma v posebno škatlo ali pa celo v koš. Dobro, da se mi to ne dogaja pogosto. Glede na to, da pa je tvoj izdelek povsem uporaben in da se napakic skoraj ne vidi, pa ni vzroka, da ga ne bi uporabila kot darilo ali vsaj zase.

    OdgovoriIzbriši
  9. Knjiga je prekrasna, verjamem da jo boš "spedenala" tako, da bo napakica minimalno vidna.Jaz ponavadi skušam rešiti, kar se rešiti da, če me res jezi, roma v smeti :-)

    OdgovoriIzbriši
  10. Oh, kolikor te poznam, je tale knjigica čisto tipi topi . Tvoje picajzlaste oči pa vidijo vse tisto, kar je nam navadnim smrtnikom skrito :) :)
    Ti naredi novo knjigico, da boš mirna. Jaz se bom pa "žrtvovala" in bom tole odnesla izpred tvojih oči, da te ne bo morila :) :) Joke :)

    OdgovoriIzbriši
  11. Ojoj, vidim da trebaš širu traku :) Nabavim i pošaljem :)
    Gledaj, ja bih na toj stranici nalijepila istu traku :) ili oslikaj i "uklopi" raspuklinu.

    OdgovoriIzbriši
  12. Tudi jaz sem mnenja, da si preveč ženeš k srcu, da ni popolna. Pa saj je ročno delo in ni naštancana! Tudi jaz poskušam najprej prikriti, oz. popraviti napake, tako kot si storila ti. Če pa se mi še vedno zdi preveč narobe (kar pri tvoji knjigi ni videti), pa skrijem pred svojimi očmi v en temačen kot omare, da počaka na reciklažo.

    OdgovoriIzbriši
  13. Ojej, sovražim, ko mi gre takoj narobe. Če delam za druge naredim nov izdelek, ponesrečen izdelek ponavadi uporabim jaz. Se mi je že zgodilo, da sem šla ene čisto simpl fimo uhančke delati 6x. :(


    Sem pa prepričana, da boš nekako lahko popravila in boš potem bolj pomirjena in knjigico oddala z večjim veseljem.

    OdgovoriIzbriši
  14. Kot sem že velikokrat rekla, smo same sebi pogosto preostre sodnice. Največkrat le same vidimo napake. Ne samo, da jih vidimo, pravzaprav gledamo samo njih in ne celote, ki smo jo ustvarile. Prav žgejo nas v oči!! Zamiži, pa bo!

    OdgovoriIzbriši
  15. Ja, včasih res ne gre vse tako kot bi moralo iti... Kaj naredim? Razjezim se nase, ker ponavadi sem sama kriva, ker napačno izmerim, ne razmišljam, preveč hitim... In če ni pomoči, naredim na novo! Saj potem, ko je izdelek končno "popoln", takoj pozabim na slabo voljo! :)

    OdgovoriIzbriši
  16. Jaz v tem primeru naredim nov izdelek. Mogoče pa ni tak pinečedek kot misliš.
    Da ne pozam imam nagradico zate na blogu. Lp, moni

    OdgovoriIzbriši
  17. No, kot si napisala, si tak popravila :) Sicer pa...a ni v takih zadevah čar tega, da je handmade...pa da je narejeno z ljubeznijo in ne zato, da je popolno. Popoldne stvari najdemo v trgovini, ker so naštancane...tole je pa nekaj čiiisto drugega ;)

    Super, da si zadevo rešila...vidim, da ti gre tole šivanje odlično od rok. Bom vprašala doma, če rabijo koga za pomoč hehehe

    OdgovoriIzbriši
  18. Jaz pravim, da napak ni, da se da vse popravit. Torej bi iz tiste lušne špranjice in traku naredila piko na i. Verjamem, da se boš odločila za najboljšo rešitev in ponosno podarila knjigico srečnici/srečnežu.

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...