18. sep. 2012

Knjižni krožek

Zadnje čase kar pogosto slišim pritoževanje čez službe, na slab dan pritegnem :) Res je, kriza se pozna, povsod. Pa vendar je marsikaj odvisno od tega, kako sami odreagiramo oz. s katerega zornega kota gledamo. Sama verjamem, da lahko veliko za dobro vzdušje naredimo brez dragih team-buildingov, ki so bili zadnja leta popularni, in brez dragih zunanjih svetovalcev.
Pred kratkim sem se spomnila, da bi lahko knjige, ki jih dostikrat kupujemo poleti za dopust, prinesli v službo in jih ponudili v izmenjavo. Ideja je bila sprejeta, sodelavka je predlagala ime, jaz izdelala napis. Samo še nekaj knjig pripravim in začnemo. Upam, da uspemo idejo prodati tudi ostalim sodelavcem, kar je pravzaprav še najtežje. Je pa res, da ne bi ponudila katere koli knjige, od nekaterih se enostavno ne morem ločiti.



Made a banner for our new book club at work. We'll be exchanging read books.

8 komentarjev:

  1. Joj kako dobra ideja...nadam se da će te uspjeti i realizirati...
    Napis mi je odličan...
    Lijep pozdrav

    OdgovoriIzbriši
  2. Imenitna in posnemanja vredna ideja. Pa še kakšno boste lahko rekli o knjigi, ki vas bo povezala.
    Užitek ob branju vam želim!

    OdgovoriIzbriši
  3. Odlična ideja! Marsikatera knjiga je taka, da 1-2x prebrana doma samo prah nabira, ne?

    OdgovoriIzbriši
  4. Se popolnoma strinjam s predhodnicama...čudovita ideja in še bolj čudovito je, da si jo spravila v realnost...upam, da bodo sodelavci navdušeni!!

    OdgovoriIzbriši
  5. Čudovita ideja! Prav tako pa tudi napis, ki si ga ustvarila v ta namen. Držim pesti, da idejo uspete realizirati!

    OdgovoriIzbriši
  6. BookCrossing! provodili smo to po gradu :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Upam, da se prime. Sicer bom tablo ponujala tule na blogu, kdo jo hoče :)
    Lena, tudi pri nas smo se to že šli v mestu :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Verjetno gre samo za izposojo, kajne? Ideja mi je zelo všeč, vendar sem tudi jaz tako navezana na svoje knjige, da jih le redkim posojam.

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...