23. sep. 2012

Knjižno kazalo z deklico

Ne, nisem naredila samo enega kazala :) Miza je bila prazna, tako sem lahko nanjo naložila kar nekaj tub barv in dodatkov. Tako luštno je bilo barvat podlage, da sem jih naredila več, v različnih tehnikah. Zdaj lepo narezane čakajo, da jih uporabim. Tole kazalo je že bolj klasično moje :) 

Vas pa prosim za mnenje. 

Naj kazalca plastificiram in jih tako zaščitim, saj gre za unikatne poslikave, ali jih raje pustim nezaščitene? Kakšna so vam bolj všeč?


Made quite a bunch of backgrounds, now waiting for embelishments to be added. This bookmark got itself a girl :) I'm just wondering now, to laminate them or not. I would love to protect them, as they are hand painted, but on the other hand, I'm not sure whether I like them laminated :)
Any suggestions? :)

18 komentarjev:

  1. Živjo!

    Vsekakor so lepša nezaščitena, a rok trajanja zna biti potem krajši... Zato bi se sama odločila za plastificiranje, pa saj ni tako grozno videti:)
    lp

    OdgovoriIzbriši
  2. Zaradi pogoste uporabnosti kazalca, bi ga bilo bolje zaščititi, zaradi izgleda in občutka pa absolutno ne.
    Je pa čudovito kazalce, tako tvoje in opogumljajoče. Uf, res je hudo fajn!

    OdgovoriIzbriši
  3. To je res težka odločitev,..jst bi ga pustila kar tako, se bojim, da bi ga plastificiranje naridilo preveč "umetno", oz. da ne bo tako unikaten potem.

    OdgovoriIzbriši
  4. Če je kazalo samo za gledat in občudovat, potem ga ne bi plastificirala. Ampak jaz dam velik poudarek uporabnosti, če je izdelek samo lep, ne pa tudi uporaben, ga nočem. Zato glasujem za uporabnost :) Prideš na ARTish?

    OdgovoriIzbriši
  5. Podpišem se pod Kristinino mnenje. Kljub plastiki se bo videlo, da je enkratno unikatno delo.

    OdgovoriIzbriši
  6. Jaz sem plastificirala nekaj maminih pickpointov in pridejo prav veliko grši. Raje jih polakiraj ali premaži z gelom, potem pa naprintaj za zraven listke z opozorilom, dda gre za sliko in da posledično ne more biti blaaaazno trpežno.

    OdgovoriIzbriši
  7. plastificiran po mojem izgubi malo čar... kaj pa če ga zaščitiš z resinom ali čem podobnim..

    OdgovoriIzbriši
  8. Čudovito kazalo.
    Ker je namenjeno uporabi, bi ga zaščitila. Plastificiranje tudi meni ni preveč všeč .... a je res škoda, da se kazalo zaradi pogoste rabe poškoduje. Lp

    OdgovoriIzbriši
  9. Luštno! Podlaga mi je zelo všeč.


    Toliko enega truda, zakaj ga ne bi oblekla v toplo srajčko, da mu bo toplo sedaj ko prihaja hladnješe vreme? Jaz bi ga oblekla. :)

    OdgovoriIzbriši
  10. Jaz se pridružujem tistim mnenjem, ki pravijo da je plastificiranje sicer dobra stvar zaradi zaščite, pa vendar bi osebno raje imela neplastificirano. Vendar za širšo uporabo je na koncu verjetno vendarle bolje, da jih zaščitiš.

    OdgovoriIzbriši
  11. Pola plastificiraj, pola ostavi bez zaštite :)))

    OdgovoriIzbriši
  12. Hm, ja jaz bi jih tudi zaščitila, sploh če se jih veliko uporablja se lahko poškodujejo in je res škoda tvojega truda in res krasne poslikave. LP

    OdgovoriIzbriši
  13. Ma ne vem, jaz ga ne bi plastificirala. Res pa je, da takšne umetnine tudi ne bi uporabljala. Bi jo raje shranila, verjetno v steklen okvirček in občudovala.

    OdgovoriIzbriši
  14. If you make prints - laminate them. Originals.... it's sad. Several protective coats of varnish should be good enough and make it sturdy. I have bookmarks I made years ago and they look fine. Such a pretty bookmarks! xo

    OdgovoriIzbriši
  15. Kako ljubka deklica:) Jaz se pa pridružujem eni, ki ti je svetovala en premaz (pa ne vem a sem zasledila na FB ali kje drugje).......

    OdgovoriIzbriši
  16. Lijepo ti je knjižno kazalo, prelijepo da se ne bi upotrebljavalo. Plastificirala ne bi, jer se sa takvom zaštitom gubi sva ljepota tvog rada.Sama koristim ručno rađeno knjižno kazalo već nekoliko godina i dalje izgleda kao novo (čitam puno knjiga, da ne bi bilo zabune), a čak ga nisam niti premazivala s nekim premazom.I tako kazalo staviš u knjigu i izvadiš van, a u knjizi je dovoljno zaštićen.

    OdgovoriIzbriši
  17. Lijepo ti je knjižno kazalo, prelijepo da se ne bi upotrebljavalo. Plastificirala ne bi, jer se sa takvom zaštitom gubi sva ljepota tvog rada.Sama koristim ručno rađeno knjižno kazalo već nekoliko godina i dalje izgleda kao novo (čitam puno knjiga, da ne bi bilo zabune), a čak ga nisam niti premazivala s nekim premazom.I tako kazalo staviš u knjigu i izvadiš van, a u knjizi je dovoljno zaštićen.

    OdgovoriIzbriši
  18. Znova in znova se vračam na tvoj blog. Od tistega vpogleda v tvoj zveščič sem čisto očarana nad tvojimi izdelki.

    Glede knjižnega kazala: A se k kakim lakom ne da zaščititi?

    Jaz sem proti plastificiranju. Imam eno unikatno knjižno kazalo, ki ga kljub temu, da je plastificirano ne uporabljam, saj ga mi kljub temu škoda in ga raje samo občudujem.

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...