9. sep. 2012

Mačje novosti

Precej dolgo je trajalo, da smo našega mačkona spravili čez vse zdravstvene težave, ga kastrirali, testirali in cepili. Ko je bilo še tole zadnje za nami, ni bilo dvoma. Mačkon dobi družbo :) Že od začetka sta bila v planu dva.
Mala pisana muca Janja, ki jo mi kličemo Nani, je pri nas zdaj že dober teden in kot kaže, je mačkoma prav tako :) Torej je nam tudi :)




12 komentarjev:

  1. Čestitke za povečanje družinice. ;)
    Res oba izgledata zadovoljna in vem, da imata prav srečo, da sta našla dom pri vas.

    OdgovoriIzbriši
  2. Ooooo:))) Oba sta srčkana in res zgledata zelo zadovoljna:) Mucki so the best!

    OdgovoriIzbriši
  3. Oh kakša srečnica in mačkon tudi! Kar dva imaš, jaz pa še enega ne smem imeti :( Res sta prav srčkana. LP

    OdgovoriIzbriši
  4. Super mačja družba :). Kolk sta se dobr naštimala za fotografijo. Tudi naša Frida bi potrebovala družbo, zdaj ko nima več Odija. Ampak sem v precepu, mulca me dnevno masirata in vztrajno mantrata kuža.

    OdgovoriIzbriši
  5. o catrtkota...mi smo pa ravno ta vikend zgubili našega :( ga je povozil vlak :(

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ojej, revček.. sožalje. Meni bi bilo hudo za živalico. Še pujso pogrešam in bi še kar korenčke pripravljala zanjo :(

      Izbriši
  6. Ohhh, dvojno cartanje. Še enega boste potrebovali, da bodo vsa tri naročja popoldne/zvečer čisto zadovoljna ;)

    OdgovoriIzbriši
  7. ja, meni je za vsako, ki gre...tja nekam...dobro, da so za tolažbo še druge pri hiši...

    OdgovoriIzbriši
  8. O super. Štirinožci so super družba. Moji punčki pravita tako našemu mucu kot pujskom "ta živi pliškoti". A ne da so res, tako ljubko mehki ko se stisnejo k tebi in malo zabrnijo♥

    OdgovoriIzbriši
  9. Pravi lepotec je postal in tiste male bolne kepice. Dobro, da sta si všeč. Naš se mi tudi zdi včasih malo osamljen, ampak žal ne bo dobil mačje družbe.

    OdgovoriIzbriši
  10. Super cute! Kakve lepe mace! Is some cat art coming our way? xxo

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...