28. okt. 2012

Podarim beležki danes ob desetih

Že nekaj časa je minilo odkar sem vam, obiskovalkam bloga,  ponudila darilce. Tokrat vam ponujam dve reciklirani beležki. Na naslovnici je print moje slike, notri pa reciklirani listi iz zvezkov.
Če ti je katera všeč, to napiši v komentar, s tem se uvrstiš v žrebanje, ki ga bom opravila danes zvečer ob desetih. Jutri imam že neka pota na pošto, pa lahko še beležki takoj odpošljem.

Na voljo sta tile dve:


35 komentarjev:

  1. Meni so tele tvoje rožice res prav luštne in bi jo z veseljem posvojila. Všeč so mi predvsem tvoje barvne kombinacije in napisi. hvala za priložnost. LP

    OdgovoriIzbriši
  2. Omg...leva zmaga..no desna je tud full lepa, sam leva mi je še lepša :D

    Full si pridna :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Uah, težko se odločim, katero bi imela. Obe sta dovršeni, zato bi bila zadovoljna in presrečna s katerokoli.Barve, ki si jih uporabila so tako pozitivne, da bi me z veseljem spremljale dnevno :).♥

    OdgovoriIzbriši
  4. Jaz sem z beležkami zasvojena, zato je tole glih zame ;) Jih mam cel kup, pa se še ene sploh ne bi branlia... Hišce al roža, mi je vseen.

    OdgovoriIzbriši
  5. Krasni sta... Prav barvno poživita današnjo zasneženo nedeljo :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Ojoj le kako naj izbiram med tako luštnimi hiškami in rožico. Obe sta mi zelo všeč, še posebej napisa :)). Lp

    OdgovoriIzbriši
  7. Biti drugačen je nekaj najtežjega, kar lahko narediš. Zato mi je leva beležka tako zelo všeč ... ker sem drugačna ... in ker vsakemu želim, da bi zmogel biti drugačen ;)

    OdgovoriIzbriši
  8. Če bi se mogla odločati glede na misel, ki jo nosita, bi se težko odločila. Ampak mogoče trenutno bolj rabim en čisto svoj domek in so mi hiške <3 enostavno prekrasne.

    OdgovoriIzbriši
  9. Čudoviti beležki, kot vsi ostali izdelki. Sploh so mi všeč te kratke misli, ki jih zapisuješ na svoje izdelke in v marsikaterem se najdem tudi sama. Trenutno predvsem v tistem na desni beležki: izkoristi priložnost :)

    OdgovoriIzbriši
  10. Geslo "upaj si biti drugačna" je kot po meri zame... V februarju se vrnem na delovno mesto in bo kar nujno biti drugačna, da preživim:)
    lp

    OdgovoriIzbriši
  11. Občudujem tvoje izdelke in z veseljem spremljam tvoj blog. Hvala ti za vse lepo!
    Obe beležki sta čudoviti!
    Pozdrave, ustvarjalno še naprej!

    OdgovoriIzbriši
  12. Obe beležki sta prelepi in se z veseljem grebem :)

    OdgovoriIzbriši
  13. Zbrisan, ker je bil poln slovničnih napak:))
    Torej, tudi jaz se grebem za eno od njih...

    OdgovoriIzbriši
  14. Pa kako naj se odločim za eno. Obe sta čuuudoooviiiitiiii.

    OdgovoriIzbriši
  15. Tvoje motivacijske slike so mi zelo všeč, čeprav, priznam, da redko pišem komentarje. Tele hiške so mi že nekaj časa zelo všeč in bi jih takoj imela.

    OdgovoriIzbriši
  16. Obe sta prekrasni, tako da srčno upam, da mi bo današnji dan žreb naklonjen. :o)

    OdgovoriIzbriši
  17. Obe sta prekrasni! Ampak jaz še vedno 'padam' na hiške in tvoje so tako kjut ... nič se ne bi branila še ene. Beležke s tvojo slikco res še nimam :)

    OdgovoriIzbriši
  18. Ena ali druga, obeh bi se zelo razveselila. Kljub temu, pa bi mi srce bolj poskočilo pri levi...:):)

    OdgovoriIzbriši
  19. tale izkoristi priložnost bi mi prov pasala :)

    OdgovoriIzbriši
  20. Tukaj se pa tudi jaz postavim v vrsto ... ja tista biti drugačna ... to meni ni težko ;o) ... pa tudi hišica ima en poseben smisel mojega življenja ;o) ... zdaj pa držim pesti ... Drugače je pa tudi rožicasta beležka super fajn ... lp

    OdgovoriIzbriši
  21. ker sta obe tako zeloooo kjut, se v vrsto posatvim še jaz. Hiške so moja prva izbira, čeprav je tudi rožica zelo cartkana.

    OdgovoriIzbriši
  22. Čeprav običajno ne padam na roza, bi z veseljem imela obe. Zato, ker sta tvoji in so mi tvoje slikice všeč.

    OdgovoriIzbriši
  23. Hiške, definitivno! Že točno vem, komu bi jo Božiček prinesel :)

    OdgovoriIzbriši
  24. Obe sta zelo lepi, zadnje čase pa padam na hiške, tako da odločitev, katera mi je lepša sploh ni vprašanje.

    OdgovoriIzbriši
  25. Imaš pa tudi čudne ideje, da se moram odločiti katera je lepša;) Jaz bi imela obe, nobeni ne dam prednost....

    OdgovoriIzbriši
  26. Presneto, zamudila 10 minut. Pa vseeno pustim komentar, saj sta krasni. Tista s hiškami sploh.

    OdgovoriIzbriši
  27. In kje je moj komentar? :( Sem bila med Majo in Katarino :(

    OdgovoriIzbriši
  28. Šment, nisem te hotela izbrisat.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. važno da veš, da so mi tvoje beležke zelooo všeč ;)

      Izbriši
    2. Nisem vedela, da ob brisanju izbrisanega komentarja tudi odgovor nanj izbrišeš :) Sem se nekaj novega naučila :)
      Vem :)

      Izbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...