22. okt. 2012

Poročilo: Abilmente Vicenza

Po enem letu sem se v dobri družbi vrnila v Vicenzo, na sejem Abilmente. Kombi prevoz je bil udoben, šofer je svoje delo dobro opravil ob našem žlubodranju.
Čeprav smo se na sejem odpravile v petek, da bi bilo manj gneče, te sreče nismo imele. Vendar so obiskovalci prihajali v valovih, tako da se je bilo najbolje vrnit na stojnice, ki so bile prvič preveč oblegane.
Ker se mi ni dalo pregovarjati z lastniki stojnic, kjer so kaj prodajali, sem raje fotografirala razstavljene izdelke.


Najprej so me navdušili oblečeni stebri pred vhodom v sejemsko halo.




Všeč so mi bili različni izdelki, ki so bili oblečeni v pletenine.




Pa strojne vezenine, izdelane kot slike.



Tudi klekljane rože, broške, so bile videt super. Prijazne izdelovalke so mi dovolile fotografiranje.


Navdušila me je tudi Thessy Schoenholzer, ki v prostem slogu izdeluje klekljane slike. Najprej sem si ogledala razstavo in način dela. In se malo kasneje vrnila z vprašanjem, če smem fotografirati. Dovolila je :)



Nakupila nisem kaj dosti, je bil pa prijeten izlet v dobri družbi. Na poti nazaj pa smo se ustavile še v Ikei :)

8 komentarjev:

  1. Sonja, hvala ker si podelila nekaj utrinkov z nami:) Super je videti, kaj vse se da naresti iz različnih materialov...sicer si pa jaz tudi želim enkrat na kakšen sejem, ampak s polnim 'tošlom';)

    OdgovoriIzbriši
  2. Kako lepo si nam pričarala sejem. Tudi sama si želim enkrat obiskati kak tak večji sejem, mora bit res paša za oči. LP

    OdgovoriIzbriši
  3. Čudovit sejem! Vedno znova sem navdušena nad kreativnostjo in maštovitostjo hand made izdelkov...Super izlet! Lep pozdrav

    OdgovoriIzbriši
  4. Lepo; vidim, da si se tudi ti imela lepo in vem, da je glava "polna" :-))

    OdgovoriIzbriši
  5. :) Odlučila sam da neću ići ovaj put. Izdržala petak. Pa subotu. U nedjelju ipak popustila napasti i otišla na sajam :) Gužva je bila i taj zadnji dan...

    OdgovoriIzbriši
  6. Da je bila gužva, lahko sklepamo tudi po tem, da smo bile mi štiri (Kate, Renata, Mojca in jaz) tudi tam v petek, pa se sploh nismo videle :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Lena, se mi je kar zdelo, da ne boš zdržala :) Kupila sem si Micron peresa, Shiwa pa so imeli, samo kupila nisem.

    K, jaz ne vem, kaj si se ti zamerila blogerju, ampak konstantno si med vsiljeno pošto :))))) Ojej, škoda, bi lahko malo poklepetale :) Pa naslednjič :)

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...