21. okt. 2012

Sanjaj

Zadnje čase mi paše ostajat na malih dimenzijah, 10 x 15 cm. Še dobro, da imam nekaj malih platenc na kartonu še na zalogi. No, sicer pa vem, kje jih imajo toliko, da jih prodajajo :)
V soboto sem si ogledala novo Rayherjevo trgovinico in kljub temu, da sem bila v petek v Vicenzi, nakupila nekaj materiala. Še se bom vrnila, prodajalke in prodajalec so prijazni, zaloga zanimiva. Cene pa vsekakor ugodnejše od tistih na sejmu.

Spet sem se igrala s plastmi barv in akrilnih črnil, prav paše povsem neobremenjeno packati.


8 komentarjev:

  1. Meni se to tvoje packanje ne zdi nikakršno pacanje, ampak delčki sestavljeni v prelepo celoto. Res bi rada kdaj v živo poslinila tvoje izdelke.

    OdgovoriIzbriši
  2. A ti si se tud drenjala na sejmu?
    Slikca je pa super!

    OdgovoriIzbriši
  3. Tudi mene je že zvabila nova Rahyerjeva trgovinica in ja res je uau, toliko stvari na enem kupu... da dol padeš, cene pa so res tudi zelo ok. Tvoja sličica je pa kot vedno prečudovita. LP

    OdgovoriIzbriši
  4. ooo kako fantastična so tale tvoja "packanja", res :-))

    OdgovoriIzbriši
  5. ooo, krasna je, več mi je to odštekano drevo in besede, ki se jih tudi sama zelo rada držim :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Čudovita celota, ki me spominja, na to, kar rada pozabim. Zelo lepo, LP:)

    OdgovoriIzbriši
  7. Te barve, čudovita ozadja, prave besede. Celota je fantastična. Kaj takega bi pa takoj imela kje na vidnem mestu, da me včasih malo opomni, da lahko sanjam, tako pisano, veselo, kot ponavadi sanjam :):)

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...