12. feb. 2013

Okvir za ogledalo prvič

Delati za druge je vedno poseben izziv. Nikoli ne vem, če sem prav ujela želje, jih pretopila v prave motive in barve. Tako pač delam zase, točno tako, kot je meni všeč. In po tihem upam, da bo tudi prejemniku. V najslabšem primeru pa pač ostane meni in bo meni všeč :) Čeprav do sedaj še nič ni ostalo pri meni, kar je tudi dober občutek.

Že nekaj časa počasi nastaja tale okvir. Izdelan po meri, namenoma širši, da bo poslikava bolj prišla do izraza. Okvirju manjka še ogledalo in čisto njegova stena pri vhodu, kjer bo lahko prijazno pričakal tiste, ki vstopajo. Okvir je velik 38 x 32.5 cm.

Fotografirano pozno zvečer, realne barve so tam na desni.






Painted mirror frame.

20 komentarjev:

  1. Sonja, čudovit okvir nastaja. Tak, ki s svojo svežino in sporočilnostjo vedno znova navdahne in da energije. Gotovo bo prejemici všeč. Ni dvoma. LP:)

    OdgovoriIzbriši
  2. Hudo dober okvir! Super barve, ki prav poživijo. Se mi zdi, da v zadnjih dneh prav preganjamo zimo s pomladnimi barvami. No, ne ravno najbolj uspešno :)
    Prejemnici pa bo tale tvoja mojstrovina zagotovo všeč!

    OdgovoriIzbriši
  3. Krasen je, sem ga občudovala že na FB.

    OdgovoriIzbriši
  4. Čisto pomladno, zelo mi je všeč!

    OdgovoriIzbriši
  5. Si težko predstavljam, da komu ne bi bil všeč :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Si težko predstavljam, da komu ne bi bil všeč.

    OdgovoriIzbriši
  7. Jaz se tudi vedno sprašujem taka vprašanja, ampak saj ravno zaradi tega, ker so jim tvoji izdelki všeč, tudi naročijo...sploh pa ni dvoma, da oseba ne bi bila zadovoljna, saj je zelo lep:)

    OdgovoriIzbriši
  8. Zelo je lep Sonja. Tudi sama delam vedno tako, da je meni všeč in menim, da je to dober način da je všeč tudi drugim. To ti daje tvojo edinstveno unikatnost. Enako pravim za darila - vedno podari nekaj česar bi bil tudi sam vesel in po vsej verjetnosti boš naredil prav.

    OdgovoriIzbriši
  9. Že sam okvir je super, super kombinacija barv, kaj bo šele, ko boš vstavila ogledalo....

    OdgovoriIzbriši
  10. Se strinjam z Mojco, pri tebi naročajo zato, ker jim je tvoje "delo" všeč in mislim, da sploh ni bojazni, da bi stvari ostajale pri tebi.
    Okvir je čudovito barvit in tako zelo "tvoj".

    OdgovoriIzbriši
  11. Baš mi sviđa sva raskoš ovog zelenog motiva:)))

    OdgovoriIzbriši
  12. Fenomenalen je. In ustvarjanje tako, da je najprej všeč osebi, ki ustvarja, se meni zdi tisto ta pravo.

    OdgovoriIzbriši
  13. Čudovite barve! Živahen pozdrav takoj pri vhodu!

    OdgovoriIzbriši
  14. Menis os tele pomladanske barve zelo všeč. lp

    OdgovoriIzbriši
  15. Ja, težko je delati po naročilu! Super ti je uspelo!

    OdgovoriIzbriši
  16. Krasne barve in lušten okvirček. Bo verjetno prav lepo popestril prostor prejemniku. :)

    OdgovoriIzbriši
  17. Se strinjam z napisanim. In ravno to, da med ustvarjanjem delamo zase, da damo del sebe, naše izdelke dela posebne.

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...