17. feb. 2013

Pripravljena na nov dan

Sadno zelenjavni smoothie za boljši začetek dneva.
Zmešala: jabolko, kivi, banano, korenček, peteršilj, kalčke vodne kreše, ingver, chia semena in malo vode.
Ni več :)
Jutri pa grem na tržnico po mlado špinačko, ta me že dolgo mika. Samo še logistiko, kako tole počet v službi, moram pogruntat. Baje mora blender doma ostat.




14 komentarjev:

  1. Zmiksaj si ga doma, potem pa v termosko z njim. Tako imaš hrano za celo dopoldne!

    OdgovoriIzbriši
  2. A je tebe tudi prijelo. :) Pa super sestavine si dala noter. Mljask! Pa krešo imaš! Oh, tudi jaz bi krešo.

    OdgovoriIzbriši
  3. Se vidi, da je tale zima bol tako tako in so povsod virusi in bacilčki, ki nas lovijo. Jih je treba z velikimi dozami vitaminov odgnat in smoothieji so super. Jaz sem zaenkrat še na sadnih, receptov za zelenjavne oz mešane mam cel kup in zdej zdej se bom opogumila.
    Kar se logistike tiče, se strinjam z Majo, zmiksaš preden greš in hop v termovsko ali kak kozarec na navoj (ni treba tistga od kumaric, majo tud kakšne lepše kje) in maš to go ;)

    OdgovoriIzbriši
  4. Na srečo imam že blender s kozarci to go, tako da ga lahko sabo nesem. Ampak me skrbi, da bom prelena zjutraj, sem dostikrat. V službi pa bi med pavzo lahko šla do tržnice, nabrala sestavine in hop z njimi v blender.
    Začeli smo doma z mlečno sadnimi, mene zdaj veliko bolj mikajo takile, mešani. Okus po zelenjavi, če te moti, se da dobro ubit s kakim zeliščem, npr. listek citronele diši super po limoni in skrije kup čudnih okusov. Je pa res, da meni nič ni dovolj močno, da bi prekrilo okus zelene, ki mi je zanič.

    OdgovoriIzbriši
  5. Saša, krešo kar skupaj z ostalimi kalčki gojim. Da je bolj pestro :) moram it zaloge obnovit, so mi samo kalčki mungo fižola ostali :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Mmmm, slastno. Mlada špinačka pa da tako lepo zeleno barvo, okus pa tudi ni slab.

    OdgovoriIzbriši
  7. Mmhmh odlično začenjaš dneve :-)

    OdgovoriIzbriši
  8. Zdrava energijska bomba....:):) O chia semenih sem že veliko slišala, kje pa se jih lahko kupi?

    OdgovoriIzbriši
  9. Mmmmm, tudi sama sem velika ljubiteljica smoothijev. Moram preizkusiti še to kombinacijo. In še odgovor na helenino vprašanje: chia semena prodajajo v Kalčku v dm-ju, tudi v vseh bolje založenih hipermarketih.

    OdgovoriIzbriši
  10. E tu Sonja? Ravnokar pijem enega, ki sem si ga pripravila doma. Pa mi nekako ni všeč, verjetno zaradi grapefruta:(((( Aja, pa dober tek!

    OdgovoriIzbriši
  11. Tudi jaz ravno enega pospravljam :) je bolj za na žlico pojest kot bebi kašica kot pa za spit. Jaz imam pa spet zelenjavo notri, pa se moram še navadit na okus. Samo sadni mi gredo lepo dol, tole je p amal nenavadno :)
    Dober tek tudi tebi.. kaj nisi rekla, da boš sabo vzela, bi se pri tebi v službi ustavila prejle, ko sem se mimo peljala.. bi skupaj zajtrkovale :)

    OdgovoriIzbriši
  12. Evo, se bom še enkrat potrudila z gojenjem kalčkov. Prejšnjič so se samo usmradili. :)

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...