28. feb. 2013

V pripravah na izlet

Kakor hitro sem videla zapis, da se lahko spet prijavim v dobro druščino, ki gre na sejem Abilmente v Vicenzo, sem se prijavila. Ni treba dosti premišljevati, niti ni pomembno, če kaj potrebujem.. grem, ker vem, da bo super. Sem pa vseeno malo pogledala po lani nakupljenih zalogah, saj me je zanimalo, koliko sem res porabila/uporabila. Nekaj sem, nekaj pa še kar čaka.
Da malce popravim statistiko, sem se hitro lotila lesenega obešala za na vratno kljuko. Ki pa je prav tako lahko tudi dekoracija na mizi ali pa obešanka na steni.

Prva stran je končana, z drugo pa imam še nekaj načrtov. Motiv imam že pripravljen, napis prav tako, mogoče uspem končati jutri.


10 komentarjev:

  1. Super obešalnik. Čudovite barve, pa še praktičen.

    OdgovoriIzbriši
  2. uau obešanki sta zelo lepi! te tvoje barve mi vedno znova narišejo nasmeh na obrazu. lp

    OdgovoriIzbriši
  3. se strinjam z Mojco, barve narišejo nasmeh :-) Pomlad prihaja.

    OdgovoriIzbriši
  4. Čudovito, energetsko, estetsko:))) LP

    OdgovoriIzbriši
  5. Odlična ideja i dezen..Sviđa mi se..Inspirira:)

    OdgovoriIzbriši
  6. Vidim, da si uživala sejmu in tudi krasno ustvarjala med dopustum. Tudi ti dve obešanki sta super. Tvoja skodelica pa mi že veselo dela družbo v službi in kavica je definitivno boljša :) Krasen občutek jo je imeti v roki :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Vicenza je vedno fajn in tako se že veselim petka, ko se grem spet potepat. Obešanka je pa ena, le dve strani ima :)

      Izbriši
  7. Če praviš, da še ni končana. Meni že sedaj zgleda fantastično.

    OdgovoriIzbriši
  8. Hvala, ker si me spomnila na Abilmente. Moj dragi nas pelje v nedeljo. Grem prvič in upam, da mi bo všeč. Sporoči, kaj se splača kupit ...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Katja, Vicenze se ne splača obiskati s pričakovanjem ugodnih nakupov, saj cene niso nič drugačne kot sicer v trgovinah. Najdeš pa dosti takega, česar pri nas ni, si v živo pogledaš material ali pripomočke. Me smo včeraj na sejmu preživele 6 ur in pol in ni bilo nič preveč časa :)

      Izbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...