10. apr. 2013

Jutri gre domov

Slika je končana, robovi pobarvani.. le prevelika je, da bi šla cela v skener. Fotoaparat pa ne prikaže pravih barv :( Zadovoljna sem :)






Zadnje čase mi vedno večkrat namesto prej običajne hrane paše sadje in zelenjava. Nič od domačih zalog mi ni dišalo za večerjo, pa sem si naredila mali smoothie. Pol banane, nekaj koščkov svežega ananasa, par suhih eko marelic in namočena chia semena z vodo vred. Dobro je bilo.


4 komentarji:

  1. tale mix media tehnika tudi mene vedno bolj zanima, sam si kar ne upam poskusit. tale je res neverjetna. lp

    OdgovoriIzbriši
  2. Zelo lepa je in kolikokrat sem ti že napisala, da mi je tvoje "packanje" zelo všeč! Me mika :-))

    OdgovoriIzbriši
  3. Tvoji izdelki so res tako nalezljivi, da kar dobis zeljo po ustvarjanju in packanju z barvami. Krasna je.

    OdgovoriIzbriši
  4. ...in upam, d aji bo v novem domu lepo...krasna je

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...