9. apr. 2013

Ustvarjanje privlači same dobre reči

Ustvarjanje mi je v življenje pripeljalo veliko posebnih ljudi, ali pa le prej poznane predstavilo v drugačni luči. Take, ki me podpirajo pri ustvarjanju, dajejo občutek sprejetosti in cenijo moje delo.

Ena od njih je prav gotovo tudi lastnica teh kavbojk. Mi je naročila, da jih pokažem tudi vam :) Verjamem, da bo privlačila poglede.


Digital prints of my collages on jeans. I believe this but will be admired often :) 

8 komentarjev:

  1. Super kavbojke! Ideja: Sonjine flikice za zakrpati/prekriti kakšno luknjico ali madež;)

    OdgovoriIzbriši
  2. Ooo, enkratno in zelo domiselno.

    OdgovoriIzbriši
  3. hi hi ta je pa dobra :-))
    Ja, razsežnosti ustvarjanja so res zelo zelo velike, še posebno če jih znaš uporabit in dobro vnovčit. Ti to definitivno znaš!!!
    Super pogled na kavbojke :-))

    OdgovoriIzbriši
  4. Kako dobro, super kavbojke, flikice so prava popestritev.

    OdgovoriIzbriši
  5. Noro dobra ideja, zelo se mi dopade in se en odlicen nacin uporabe tvojih izdelkov. Res noro dobro.

    OdgovoriIzbriši
  6. Tole je pa super dobra ideja, za "ponucat"

    OdgovoriIzbriši
  7. Hudo dobr:) Pa kam boš še ti spravla svoje ideje:)))))Vedno fajn, vedno kaj novega.....

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...