6. apr. 2013

Sejemske čečkarije

Na kateri koli sejem že grem, vedno vzamem sabo kaj za risat, barvat, čečkat.. Če je sejem še tako dobro obiskan, se vedno najde čas za sprostitev. Nekaj časa porabim za klepetanje z drugimi sejmaši, nekaj pa si ga vedno vzamem za ustvarjanje. Takrat se sprostim, umirim, odpočijem. Včasih kar pozabim kje sem in s kakšnim namenom :) Se mi pa zdi, da je tudi obiskovalcem všeč videt, kaj in kako počnem.

Na zadnjem ARTishu sem se mislila lotit risanja.. pa me je premamila lesena osnova za obešalo za vrata. Brez plana.. samo osnova, barve, razni dodatki in jaz. Doma sem jo le še dokončala, dodala nekaj pikic. Zdaj pa me čaka še dokončanje druge strani, to bo vzelo več časa.


Whenever  I'm going to a fair, I'm taking some drawing supplies with me. I love chating with visitors, creators, but from time to time I need some time for myself. Then I start drawing, painting.. At last ARTish fair I painted on wooden doorhanger and just finished it at home. Have to finish the other side of it.

10 komentarjev:

  1. Veselo,divne boje..Svaka čast:)

    OdgovoriIzbriši
  2. O, kako radoživ mali domek! Škratkov domek :) Super srčkano.

    OdgovoriIzbriši
  3. zelo lep je in sploh so mi všeč barve, ki si jih uporabila. lp

    OdgovoriIzbriši
  4. Hvala vam :) Po moje iz vsake slike ali drugega izdelka vseh nas kar sije želja po pomladi, zelenju, barvah :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Hiša, hiška, hišica na vrhu hribčka je doma........ Luštno, da je kaj...:):)

    OdgovoriIzbriši
  6. O ja ja, zeleno ki te ljubim zeleno ;) In še mal roza, pa rdeče in modro nebo... Priklicala si sonček!

    OdgovoriIzbriši
  7. Jaaa, pa je res sonček ♥ Saj upam, da zdaj ga bo vedno več :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Všeč so mi tvoje barve. česarkoli se lotiš - so ravne prave. Očitno znaš odlično kombinirati in izbirati odtenke.

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...