24. nov. 2013

Čisto moj in unikaten šal

Po blagu rišem/barvam že več kot desetletje, so mi bila hčerina oblačila vedno privlačna "platna". Prvo toaletko iz poslikanega blaga sem zašila pred več kot tremi leti, sem jo morala prav poiskat v arhivu :) Upam, da se ni vse oluščilo, saj je barvana z akrili in takrat še nisem čisto vedela, kako se lotit takega barvanja.

Zaloge barv za blago pridno čistim ob izdelavi vzorčastega blaga za toaletke, zdaj se moram lotit le še šivanja. Pa me je spet premamilo nekaj drugega :)
Na blogu Alise in Kelly že nekaj časa videvam šale.. sicer res da serijsko izdelane po njunih osnovah, pa vseeno lepe. Saj bi si kakšnega kupila, poleg drugih izdelkov, saj obe že dolgo spremljam in imam tudi njune knjige, pa prodajalci ne pošiljajo k nam. Stalno iskat neke obvoznice in prosit za usluge pa se mi ne da. Pa nič :)

Večji izziv mi je bil izdelati čisto svoj šal :)

Odkar imam svojo ustvarjalno sobico, material in pripomočki ostajajo tam. Le izjemoma, ko se lotim večjega projekta, se preselim kam drugam. Poleti ven na veliko mizo, danes pa sem okupirala kar jedilno mizo :)
Postopoma sem nanašala plasti barve, sušila, likala. Na koncu pa le še zašila in podkupila dečvo, da sem lahko šal na njej fotografirala.








Utrujena, še kar polna adrenalina in zadovoljna z izdelkom :)
Je pa res, da gre v izdelavo kar nekaj ur. Zato nisem prepričana, ali bi se lotila izdelave še kakšnega za prodajo na sejmu, saj cena ne bo primerljiva s tistimi v prodajalnah konfekcije. Pa vendar, saj je unikat. Vsaj enega se bom še lotila, dečva pravi, da bi ga tudi imela :)

18 komentarjev:

  1. Uau prečudovit je! Verjamem pa, da vazme kar nekaj časa, samo gleden na rezltat se pa kar plača, vsaj nam za oči si napast :P LP

    OdgovoriIzbriši
  2. Res je čudovit, super si skombinirala barve in motive, zelo mi je všeč!
    Lp, Maja

    OdgovoriIzbriši
  3. Hihi, sem upala, da ne bo samo meni všeč :) Ga še kar hodim gledat, se mora še čisto do konca posušit, da bo za uporabo.

    OdgovoriIzbriši
  4. Šal je predivan.I ja obožavam leptire.
    Lp; sonja.

    OdgovoriIzbriši
  5. Vau, ti pa si podjetnica :-))
    Šal je čudovit!!!
    Le kaj sledi ...

    OdgovoriIzbriši
  6. Hudo dobro! Idej ti res ne zmanjka.

    OdgovoriIzbriši
  7. Ti kar verjamem na besedo, da je postopek dolgotrajen. Ampak učinek je neznanski. Krasen je!

    OdgovoriIzbriši
  8. Te čisto razumem kako je s prodajo. Ponavadi nihče ne vidi dela, ki stoji za izdelkom, ampak samo ceno. Da je unikat, pa mu tako dvigne vrednost.
    Krasen je in naj ti bo vedno v veselje.

    OdgovoriIzbriši
  9. Sonja, šal je res lep! ♥♥♥ Tako kot vse ostalo česar se lotiš. :-D
    No, zdaj pa hitro še mojo toaletko dokončat. ;-) Sem upala, da jo bom lahko 4. decembra vzela s seboj na potovanje.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hihi, kamor pogledam, si ti :) Ja noooo, saj grem šivat no.. mislim, najprej grem mizo pospravit, da sploh najdem :) pol pa šivat.. pa tko danes Urške ni bilo v službi, da pove, če je dost dobra :)

      Izbriši
    2. Hahaha, saj vem, da sem malo nadležna, ampak kaj morem, ko si pa tako želim dobiti tvojo toaletko. ;)

      Izbriši
  10. Res si polna prekrasnih idej. Tudi tole ti je uspelo do potankosti. kaj ne bi bil všeč še komu, ko pa je tako zeloooooo kulski...:):)

    OdgovoriIzbriši
  11. Res je lep! Hitro še kakšnega narediti!

    OdgovoriIzbriši
  12. Vaše komentarje je pa tko fino brat, hvala :) Zdaj pa samo še plan naredim, si pripravim material in barve.. in se lotim še kakšnega :)

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...