10. nov. 2013

Toaletka v sončnih barvah

Kmalu po prvi toaletki iz poslikanega blaga, je nastala tale druga. Le dnevno svetlobo težje ujamem. 
Danes sem pakirala še zadnje pripomočke za delavnico Bettine Welker in na hitro ujela nekaj svetlobe za fotografiranje.




11 komentarjev:

  1. super! ta bo pa za polepšat sice dneve, kot je bil današnji, ne?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ta res vnese sonček v take dni :) Hvala za komentar :)

      Izbriši
  2. Opet jedna predivna. Boje su mrak.Jako mi se svidja.
    Lp.Sonja.

    OdgovoriIzbriši
  3. Res je prav sončna in prinaša veselje v deževen dan.

    OdgovoriIzbriši
  4. oooo kakšne sončne barve, taprave za današnji oblačni dan :) LP

    OdgovoriIzbriši
  5. Sonja, enkratno ustvarjaš, Pohvale tudi k prejšnjim objavam, LP

    OdgovoriIzbriši
  6. Super sončne barve, ki pomagajo pregnati jesensko sivino.

    OdgovoriIzbriši
  7. Polna energije je. In v teh kratkih dneh je res tezko ujeti prave barve in svetlobo. Lepo se imej na delavnici.

    OdgovoriIzbriši
  8. Oh, kok je dobra,moje barve:) jaz bi prišla k tebi na kakšno delavnico poslikave tekstila ;)

    OdgovoriIzbriši
  9. Me že dolgo ni bilo naokoli in vidim, da sem zamudila kar nekaj prečudovitih kreacij.....zelo, zelo všečno od toaletk do magnetkov in seveda slik...vse lepo v tvojem stilu! Upam, da se v prihodnosti pogosteje oglasim in se “napolnim« s tvojo barvito energijo! Lp...

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...