21. nov. 2013

Medaljon Živi svoje sanje

Sliko iz prejšnje objave za Mavelu sem fotografirala, fotografijo pomanjšala in jo nato v ustrezni dimenziji za medaljon natisnila.
Da bi motiv zaščitila, sem ga premazala z Mod Podge lepilom na obeh straneh papirja. Ko se je lepilo posušilo, sem stekleno kapljico prilepila na motiv z lepilom Glossy Accents. Ob tem sem pazila, da sem izpod stekelca izrinila vse zračne mehurčke, saj bi se sicer opazili na končanem medaljonu.
Motiv sem obrezala ob stekelcu in ga v medaljon prilepila z lepilom E 6000.

Stekelce je težko fotografirati, saj se svetloba ves čas odbija, zato sem ob popravljanju fotografije izgubila nekaj barv motiva, v živo so bolj intenzivne.
Zdaj pa si medaljon le še nadanem in Živim svoje sanje :)



13 komentarjev:

  1. Medaljon je predivan.Odlična ideja.
    Lp; Sonja.

    OdgovoriIzbriši
  2. Svatovno in tole je odlicna ideja za novoletna darilca. Pripomocke ze imam, zdaj se po tvojih navodilih samo se spravim k delu :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Vau, sem ga že občudovala pri Marini :-))
    Čudovit je in slikca je zelo lepa!

    OdgovoriIzbriši
  4. Krasen je in hvala za navodila, sploh izbira lepil je vcasih zelo pomembna.

    OdgovoriIzbriši
  5. Super je in nosila bi ga čisto vsak, da bi živela svoje sanje!!!

    OdgovoriIzbriši
  6. Hvala za komentarje, me veseli, da vam je všeč.
    Pa ne pozabite pokazat medaljončkov, če jih boste delale :) V medaljon lahko spremenite tudi kak izsek fotografij vaših voščilnic. Verjamem, da bi prišlo prav tako lepo.

    OdgovoriIzbriši
  7. Super lep medaljnček in napis je popoln;)

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...