15. dec. 2013

Dve pisani

Počasi pospravljam stare dolgove, pa še vedno kak ostaja :) No, vsaj njihovo število se zmanjšuje. Zdaj moram le pazit, da še komu česa ne obljubim.
Pa vendar narejenega še ne bom pokazala :)
Vam pa pokažem dve toaletki, ki sem ju zašila, ko sem že ravno imela šivalni stroj na pultu. Zaloga digitalno odtisnjenih motivov počasi kopni.





Med šivanjem pa sem se crkljala z belo kavo. Postregla sem si jo v skodelici, ki sem jo kupila na zadnjem ARTishu.


Še malo pa bo spet ARTish. Obiskat me lahko pridete že naslednji vikend, 21. in 22. decembra v atrij SAZU in bara LP v staro Ljubljano.

10 komentarjev:

  1. Obe sta fantastični...se ne morem odločiti katera je lepša.....
    Upam, da te kdaj res obiščem na sejmu....

    OdgovoriIzbriši
  2. Če bi se sama lotila takšne toaletke (v mislih seveda :)), si nikoli ne bi upala vključiti toliko različnih delčkov blaga, ki so po vrhu še pisani. Ko pa gledam pri tebi, vidim, da je takšna pestrost nadvse zanimiva in jim da tisti čar, ki osvoji. In seveda printi tvojih slik!

    OdgovoriIzbriši
  3. Čudoviti sta in tole tvoje zlaganje pisanih krpic je res fantastično :-))

    OdgovoriIzbriši
  4. Ah, samo gledam in si mislim, ko bom jaz enkrat vsaj približno tako....., ampak dokler se bom bala šivalnega stroja že ne bo nič iz tega. Pri prvi mi je zelo všeč kombinacija barv oranžne, roza in vijolične - zažigajo, da je kaj.

    OdgovoriIzbriši
  5. Hvala :) Tudi meni je na začetku malo čudna kombinacija, ko pa skupaj zašito zunanjo plast prešijem, motiva pa ne, motiv nekako izstopi, ostalo pa se zlije v ozadje. Se mi zdi, da je to v živo bolj očitno kot na fotografiji. Pred prešivanjem pa je tudi meni vse skupaj en zmazek :) :)
    Nikar se bat šivalnega stroja, je hudo uporabna reč. Meni že dolgo prav pride. Pa čeprav včasih samo zato, da prešijem kak rob papirja :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Res so cudovit unikat te toaletke.

    OdgovoriIzbriši
  7. Obe sta krasni, ampak prva zmaga, obožujem pikice :)
    Lp, Maja

    OdgovoriIzbriši
  8. Hm...potem pa le hitro naroči nove potiske, ker so toaletke čudovite!

    OdgovoriIzbriši
  9. Res je, super skombiniraš. Tvoji motivi pa so krasni.

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...