12. dec. 2013

Sejemske miniatur'ce

Čas na sejmih ponavadi hitro teče ob klepetu z obiskovalci in drugimi ustvarjalci. Vsake toliko pa mi paše kakšna pavza, ko se zavlečem v lupinico in ustvarjam. Se moram včasih prav spomnit, da sem tam tudi zato, da sem družabna :)
Tele miniaturce so nastale na novemberskem ARTishu. No, nastala je še ena, pa je že našla nov dom.
Čez manj kot 10 dni bom imela spet priložnost za sejemsko klepetanje in mogoče tudi ustvarjanje. 21. in 22. decembra gostim obiskovalce ARTisha v atriju SAZU in preddverju LP bara.
Vabljene na obisk in klepet.

Platni sta veliki 7 x 7 cm. Lesena osnova pa je visoka 6 cm, verjetno bo postala magnetek. 




6 komentarjev:

  1. Predivno. Tvoji radovi puni boja daju život ovom zimskom sivilu. Jako mi se svidja.
    Lp, Martina

    OdgovoriIzbriši
  2. Ti to kar na sejmu ustvaris? neverjetna si. Zelo lepe so in tebi to gre res odlicno od rok.

    OdgovoriIzbriši
  3. Te tvoje miniaturice so tako lušne.

    OdgovoriIzbriši
  4. Tako so simpatične, da bi imela prav vse. Všeč mi je napis na drugi...:):)

    OdgovoriIzbriši
  5. Res so lušne in napisi polni motivacije!

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...