29. dec. 2013

Ustvarjanje za dušo

Kar nekaj časa se večina mojega ustvarjanja vrti okoli sejmov, tega, kar bi obiskovalci želeli videt; izdelkov, ki bi jih še želela pokazat, pa zanje ni nikoli dovolj časa. Ne razumite me narobe, uživam na sejmih, v pripravi izdelkov, v klepetu z obiskovalci. Le utrujena sem. Verjetno bi bilo drugače, če bi bila to moja edina obveznost, pa ni. Dopoldneve zasede služba, ki jo dostikrat v mislih prinesem še domov. Popoldneve, kolikor jih ostane, porabim za pomoč hčeri in kakšno gospodinjsko obveznost. Potem pa se začne ustvarjanje, če mi ostane še kaj energije.
Po decemberskem ARTishu sem se odločila, da si vzamem malo pavze. Prav zanimalo me je, če še znam ustvarjati zgolj zaradi veselja do ustvarjanja, brez razmišljanja, kaj bi bilo drugim všeč.
Za začetek sem z mize pospravila čisto vse polizdelke, ki jih nisem uspela dokončat za sejem. Prazne mize me je bilo skoraj strah :)



Večkrat me je zamikalo, da bi v roke vzela na pol narejeno toaletko, medaljon, broško.. pa sem se ustavila. Dovolj je bilo.
Najbolj zagotovo doma ostanejo slikarije, ki jih naredim v Moleskinov blok, zato sem ga poiskala. Zanemarjala sem ga, še kar nekaj strani čaka na poslikavo.
Ker je bila stran že popisana, sem papir najprej prekrila z nekaj plastmi gessa, nato pa se lotila barv. Brez plana, kar tako, kot je zapasalo.



Hitro po prvi je prišla na vrsto že druga. V glavi pa imam že motiv za tretjo :)


10 komentarjev:

  1. Neverjetna si...kako ti uspe kljub vsem obveznostim najti čas še za ustvarjanje...in to vsestransko in tako zelo lepo. Zanima me, če mogoče veš kje bi se dalo dobiti te zvezke oz. bloke za izdelavo art journal-a. Ali morajo biti akvarel listi ali platno? Lepo bodi...pozdravček , Klara

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Klara, z ustvarjanjem si polnim baterije, da vse ostalo lažje opravim :) Hvala.
      Sama sem Moleskine kupila že pred časom na strani bookdepository.com , vendar mora biti pravi, z dovolj močnim papirjem. sicer dobiš različne bloke tudi v naših ustvarjalnih trgovinicah, vsaj v Prometeju so jih včasih imeli, s špiralo vezane, prav za mixed media. Verjetno jih ima tudi kakšna druga trgovinica. Knjižico si lahko narediš tudi sama, meni je še najbolj všeč akvarelni papir, prenese največ barv in vode. Uhh.. možnosti je veliko :)

      Izbriši
    2. Hvala Sonja...se bom malo bolj sprehodila po naših trgovinicah... uživaj v praznikih... :-)

      Izbriši
  2. Čudovito, da si vzela v roke Moleskinov blok, kjer si pustila delček svojega navdiha. Tudi jaz vse bolj spoznavam občutek, ko mislim na to, kako bi bilo nekaj všeč drugim in ne meni. Takrat ponavadi nastopi blokada, zadevo moram odložiti in nadaljevati kdaj drugič. Mislim, da bo sedaj, po praznikih, čas za to...... Ti si se očitno, že kar dobro pripravila....:):)

    OdgovoriIzbriši
  3. Kot bi brala sebe.....Jaz si bom pavzo privoščila po novem letu, da v miru počistim, sortiram pripompčke...........joj, kaj bi dala za tako lepo pospravljeno mizo........Tvoje slikarije so čudovite. Lepe praznike.

    OdgovoriIzbriši
  4. uuu same lepe stvari zopet pri tebi. mizo pa si krasno uredila. želim ti vse dobro v letu, ki prihaja. lp

    OdgovoriIzbriši
  5. Vse se ukvarjamo z istimi mislimi te dni... ja se grejem ob kaminu, TV in pletilkami in poslušam smeh orok, ko gledajo film. Prav paše, se vidi tudi po tvojih izdelkih, krasni so!

    OdgovoriIzbriši
  6. Popolnoma te razumem in tudi sama sem se odločila kar za nekaj sprememb. Predvsem sem se odločila, da zmanjšan oz. skoraj ukinem sprejemanje naročil in se prav tako malo vrnem k ustvarjanju za dušo. Tudi jaz sem bila namreč že malo utrujena od vsega. Všeč mi je, kar si ustvarila tako, zase. :)

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...