30. avg. 2008

Kupljeno, a neuporabljeno

Že pred časom sem kupila šablone za izrez rožic za Cuttlebug. V paketu so bile štiri šablone, po dve za okroglo prirezane rožice in po dve za rožice z vogalčki. Ta drugi kompletek mi je bil takrat manj zanimiv del paketka. Tudi uporabila jih še nisem, do danes. Snezinka_1 je pokazala eno od svojih čestitk, kjer je uporabila te rožice, pa sem morala tudi jaz poskusit.
Tildo sem pobarvala in izrezala že med dopustom v Radovni, danes sem jo le dodala na čestitko.
Drap in rjavo ozadje sta oblikovana s hroščkovo embosing šablono in posenčena z blazinicami za štampiljke. Ves papir je lepljen skupaj z dvostranskim Aero lepilnim trakom. Za osnovo je uporabljena Rayherjeva čestitka, na katero sem odtisnila motiv z Autumn Leaves Flourishes štampiljko. Enak motiv je odtisnjen tudi na notranji strani čestitke.
Rožice in tagi so izrezani s hroščkom in šablonami, senčeni z blazinicami za štampiljke in počrtani s Sakura belim pisalom. Rožice so prilepljene s 3D lepilnimi krogci. Drobni krogci v sredini rožic pa s Sakurinim lepilom v pisalu.

2 komentarja:

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...