3. avg. 2008

Nazaj k mojim barvam

Rjave, črne in podobne čestitke so sicer zanimive, niso pa tisto "moje-moje" :)
Tako sem na hitro ob pomoči novih igračk sestavila tole čestitko.
Čestitke le redko naredim od začetka do konca naenkrat. Kaj šele, da bi si narisala postavitev vnaprej :D :D Očitno vso organizatorsko energijo pokurim v službi, doma pa mora biti vse prepuščeno trenutnemu navdihu.
Najprej sem odtisnila cvetlični motiv na beli podlagi. Tokrat sem namesto blazinic z barvo za štampiljke uporabila hčerine vodotopne flomastre. Štampiljko Autumn Leaves sem pobarvala s flomastri, malce popršila z vodo in odtisnila. Odtis pride sicer bolj zamazan, kot bi bil motiv narisan z vodenkami, vendar mi je učinek všeč. Motiv je nato čakal na navdih za dokončanje :)
Zelena in pinki podlaga sta embosirani s hroščkovo embosing šablono, tag pa je izrezan s Spellbinderjevo šablono za izrezovanje. Čestitko sem sestavila, preden sem robove in motive poudarila z belim in ciklam pisalom. Pa se mi je zdelo, da ji nekaj manjka :( In nisem bila srečna, dokler nisem zagrabila belega Sakura pisala in začela packat po izbočenih pikicah in vzorcu rož. Logično nadaljevanje pa se mi je zdela obroba belega dela z motivom rož. Uporabila pa sem kar isti flomaster, kot za barvanje cveta. Še dobro, da nikoli nisem bila ravno varčna pri nakupu likovnih pripomočkov za hčero. Ima flomastre z eno zelo tanko in eno debelejšo konico :)))))) Vse prav pride, pravijo :) Če ne prej, pa čez 7 let :)
Vsi ravni robovi papirja so odrezani in prepognjeni s Fiskarsovim rezalnikom papirja. Pinki in zelen papir sta iz bogate zaloge tiskarskih odrezkov, ki mi jih je prijazno odstopila Katjuša. Večina jih je v mojih barvah, tako da jih pridno uporabljam :) Podlaga čestitke je prelivajoča iz pastelno roza v pastelno pistacija barvo, kupljena pred časom v cenovno ugodnem paketku pri Hobbyhaeuschen.

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...