1. avg. 2008

Nov štempiljkarski komplet

Ko je Gumbek na Otoku zakladov pokazala svojo novo pridobitev, nov ustvarjalni komplet s štampiljkami, me nič ne bi ustavilo pred sprehodom do Mullerja med malico :) Kompletek je, jasno, moj :) pa še drugega s poličke sem pobrala, sem vedela, da bo prišel prav.

Kompletek je vseboval nekaj silikonskih štampiljk, akrilni blok in štiri ne ravno najboljše blazinice z barvo.

Sem pa morala takoj narediti čestitko s štampiljkami.
Nastala je tale safari čestitka.
Slon in list sta odtisnjena s štampiljkama iz tega kompleta. Kroga sta izrezana s ShapeCutterjem in šablono. Prav tako valovit rob rjavega papirja. Krog z listom je po robu senčen z blazinico za štampiljke. Zelen krog je najprej embosiran s Cuttlebug šablono, vzorec pa je nato z belim gel pisalom poudarjen. Rjav papir je embosiran s Fiskarsovo teksturno ploščo, ki sem jo spustila skozi hroščka. Odtis ni tako lep kot z original šablono, je pa vendarle bolje kot na roke. Predvsem hitreje :) Šifon trak je kupljen v Mullerju, papir pa je iz domačih zalog.
Jaaa, komplet je bil dober nakup :) Že zaradi akrilnega bloka, ki bi sam stal toliko, kot je tale cel kompletek.

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...