26. nov. 2009

Ne gre in ne gre

Letos mi čestitke nikakor ne grejo, pa mi jih še kar nekaj manjka za domača novoletna voščila. No, saj je šele november :))
Včeraj me je poštar razveselil s pink paketkom, ki je vseboval naročeno iz trgovine CuddlyBuddly. Naročilo sem oddala že 27.10, ga plačala in potem čakala.. vedno manj potrpežljivo. Na koncu sem se odločila, da povprašam v trgovini. Na vprašanja, ki sem jih pošiljala na mail, s katerega so me obvestili o oddaji paketa, ni bilo nobenega odgovora, kar je bil razlog za dodatno skrb. Na srečo sem poskusila še preko obrazca na njihovi strani. Prijazen odgovor je prišel takoj in potem je tudi komunikacija stekla. Po vseh zapletih sem včeraj le dobila paket.. ki me je na moji domači pošti čakal od 9.11., ko naj bi naš nadomestni poštar pustil v nabiralniku obvestilo. Pa ga ni. Ker pridno prelistam vse reklame, pregledam vse kuverte.. ravno zato, da se kako obvestilo ne bi izgubilo.
Še dobro, da moj stalni poštar ve, da se pink paketkov ne vrača pošiljatelju. In mi ga je včeraj še enkrat dostavil.
Zaradi napada virusov sem doma in sem ga tako lahko prevzela in takoj pregledala. Na enega od naročenih artiklov bom morala še malo počakati, zato so me pocrkljali z eno od njihovih štampiljk.
In tako zdaj motiv ježka z darilom krasi čestitko.
Jaz pa grem nazaj v posteljo, viruske gret. Da me čimprej zapustijo in bom spet sposobna normalno funkcionirat. Čeprav je zdravnica rekla, naj ne prehitevam.. se je treba dobro pozdravit, sicer pridejo nazaj.

16 komentarjev:

  1. je zoprno ja, če te virus povalja... :))) pocajtatj se čimprej, da ujameš praznično vzdušje v polnem elementu.

    zelo mi je všeč tale kompozicija. in vse ostalo kajpak tudi:)

    OdgovoriIzbriši
  2. hahaha...i kod mene je "Ne gre in ne gre" već duži period.
    Tebi ipak gre jer je ova čestitka krasna...boje...sve...
    Brzo ozdravljenje i lijep pozdrav!
    Phoenix

    OdgovoriIzbriši
  3. Lušna čestitka! Še posebej mi je padla v oči rožica. Perfektna je!
    Pa čimprej se pozdravi! :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Pa kaj so tudi tebe najdli virusi?

    Zaenkrat se jim še uspešno upiram. :)

    Čestitka je pa super. Tista piškotka spodaj sta mi tudi všeč.

    OdgovoriIzbriši
  5. Pozdravi se, pa malo več poguma, saj pa ti gre čisto OK od rok. Full sta mi dobra ta ginger par.

    OdgovoriIzbriši
  6. Kako ti ne gre? Super čestitkica je nastala. Kaj je bilo pa v pink paketu???:):):)
    Pozdravi se, veliko počivaj, čajčkaj in se crkljaj, pa bo:):)

    OdgovoriIzbriši
  7. Lušna je tale, z ježkom :) Pocajti se!

    OdgovoriIzbriši
  8. Želim ti udobno in toplo okrevanje in pohvala za čestitko!

    OdgovoriIzbriši
  9. Super čestitka! Ti pa se čim prej pozdravi in pokaži spet kaj novega:)

    OdgovoriIzbriši
  10. Tudi mene je virusek ujel, na srečo le en manjši, tako da že okoli skačem ;) Ti se pa le cajtaj in upam, da boš kmalu dobra. Čestitka pa je meni čisto kjut in ginger par je totalno simpatičen dodatek. Pozdravi se!

    OdgovoriIzbriši
  11. Uh, potem se ni samo meni zgodilo, da ni bilo odgovora iz maila CB (po 3x poslanih sporočilih sem tudi jaz poskusila z obrazcem na njihovi strani - uspešno :).
    No, le pridno se cajtaj, da nam potem spet pokažeš kaj so tvoje pridne in nadarjene ročice naredile :)

    OdgovoriIzbriši
  12. Prav simpatičen ježek v umirjenih barvah :)

    Super je! Upam, da se čimprej pozdraviš Sonja ;)

    OdgovoriIzbriši
  13. heeej do trenutka, ko bo res nujno oddati čestitke je še skoraj 40dni!!! (ker ljudje gotovo najbolj cenijo tiste, ki pridejo prve dneve januarja? Ker če temu ni tako, sem jih vsa ta leta pošiljala občutno prepozno)

    OdgovoriIzbriši
  14. Simpatičen ježek, ni kaj.. kdor zna, pač zna :)
    Joj, mi je prav težko, ko berem, da so te napadli virusi. Obvezno počivaj... in počivaj!

    Polonap, delim tvoje mnenje. Sama oddam voščilnice na pošto tam nekje okoli 23., če mi seveda uspe. Drugače pa se mogoče res še bolj razveselim voščilnice, ki pride na moj naslov po praznikih...

    OdgovoriIzbriši
  15. Hej, saj je še čas za čestitke:) Tole je zame vse še prezgodaj, sem se letos hudo namučila, da sem se že v NL čas prestavila :) Virusi so mimo? ;)

    So pri Cuddly Buddly spet poštarji štrajkali? Ali je bilo pri tebi kako drugače? Nekam hudo dolgo potujejo njihove pošiljke, ja :(

    OdgovoriIzbriši
  16. Hehe, jaz tudi čestitke tik pred zdajci oddajam in upam, da bodo zadnjega v letu.. no, sicer so pa takoj po novem letu :)
    Kate, viruse je bilo treba kar napodit, se mi ne da bit več doma.
    Pri CB so žal naši poštarji štrajkali, ne njihovi. Imam pa zelo različne izkušnje.. enkrat 3 dni, drugič pa 30 :)

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...