12. nov. 2009

Sproti..

Včeraj je bil pa res že zadnji čas, da se lotim obeska, ki naj bi ga naredila .. podobnega že pred časom narejenemu. Ko pa sem enkrat imela fimo v rokah, nisem mogla končat pri tistem enem in edinem kosu. Saj se še pečice ne splača prižigat :)
In tako je nastal nov komplet. Bela reliefna podlaga in krogci izrezani iz mokume gane palačinke, ki na pol uporabljena čaka v hladilniku. Polakirano s satin glaze-om.
Zdaj moram pa skrit tele ovalne modelčke, saj sploh ne znam več uporabljat drugih :)


16 komentarjev:

  1. Krasno, super, čudovito... Vau, tale komplet mi je res všeč. Ti krogi na beli reliefni podlagi so taka bomba.

    OdgovoriIzbriši
  2. Meni pa so ti ovalčki tako zelo všeč :) In končni izdelki so noro dobri. Tale kompletek bi mi pasal k temu, kar imam danes oblečeno za službo :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Lepa, čisto nekaj posebnega in nekako neponovljivega. Res si prava mojstrica.

    OdgovoriIzbriši
  4. Joj Sonja kolk je dobro!!!!Tisti krogci na beli podlagi tako super izgledajo. Pa barve so lepe. So me takoj spomnili na Bronhi bonbone- lakše se diše:):):)In jaz imam Bronhi tako rada, samo se za zobe lepi:):)

    OdgovoriIzbriši
  5. Zelo lep! Pri Maji se počasi privajam rjavi barvi, tako da so mi izdelki v teh kombinacijah vedno bolj všeč :D

    OdgovoriIzbriši
  6. Nič skrivat, ti kar nadaljuj. Zelo lušen kompletek.

    OdgovoriIzbriši
  7. Komplet je naravnost božanski in vseh pohval vreden.

    OdgovoriIzbriši
  8. Kako lepo je izpadlo pisano na veli podlagi. Prekrasen kompletek.

    OdgovoriIzbriši
  9. A! počasi mi zmanjkuje besed. fantastično!

    OdgovoriIzbriši
  10. Zakaj bi skrivala tisto, s čimer nastajajo takšne fajn zadevice :) No, ne dvomim, da bodo druge oblike tako dovršene.

    OdgovoriIzbriši
  11. Spet nekaj zlo všečnega za naše učke ... kako pa tudi ne ... saj zanš vedno poskrbeti za drobna presenečenja v obliki velikih šokov ... ;o)

    OdgovoriIzbriši
  12. Zelo lep komplet.
    To s pečico pa poznam. Tudi jaz vedno naredim čim več izdelkov in jih potem skupaj dam peči. Malo je pa potrebno tudi šparat :D

    OdgovoriIzbriši
  13. Krasen komplet, bele je odlična za podlago.

    OdgovoriIzbriši
  14. Moram reči, da je tale komplet nekaj posebnega.... Hkrati vsebuje nekaj retro in nekaj abantgardnih elementov. Super!!!!

    OdgovoriIzbriši
  15. malo pozno vendar iz vsega srca ti povem, da so spet in spet fantastični vsi skupaj...

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...