23. dec. 2010

Mir, tišina, družina - v letu 2011

Vem, čudna sem.. ampak meni božič pomeni točno to, kar sem zapisala v naslovu objave.
Čeprav je zoprno, ko te napadejo virusi, še posebej, če zboli tudi dečva, pa sem te dni prav srečna, da sem doma. Ne, ni mi odveč služba, je pa locirana v enem od nakupovalnih središč.
Ker sem doma, se mi ni treba drenjati po trgovinah, gledati prepolne vozičke, porabiti za pot domov parkrat več časa kot po navadi.

Med počivanjem, čebljanjem z dečvo, namakanjem nog (jaoj, dečva ima vraščen noht in odkrivamo, kako se nadloge rešit) ostane tudi nekaj časa za čečkanje. Histeričnemu izdelovanju gore voščilnic in darilc sem se letos odpovedala. Že čez leto sem se prevečkrat ujela v preveč obljub in premalo časa. Vse, kar ta hip potrebujem, je čas, da se nazaj sestavim.

Vem, deklic kot je ta, je na netu polno, vseh sort, podobna je vsaj dvajsetim.. pa me ne moti.
Tale je moja, za vas.. da bi tudi vam prihajajoči prazniki prinesli nekaj miru in tišine v krogu družine.




Skeniranja skic se moram pa še naučit, ravno najlepše se ne vidi :) Naj bo to en od ciljev v letu 2011.
Pa vi? Že delate spisek ciljev za prihodnje leto?

24 komentarjev:

  1. No, vidiš, če ne za drugega, je bolezen "kriva" za prijetne urice s tvojo deklico (upam, da uspete rešiti problem vraščenega nohta), daleč od nakupovalne mrzlice. Ampak mislim, da si tak tip, ki ne podleže tej potrošniški logiki.
    Želim ti lepe praznične dneve v družbi dobrih ljudi!

    OdgovoriIzbriši
  2. Ja, to pa verjamem, da ni prijetno, če v tem času delaš v bližini šoping centra. Jaz se mu najraje na daleč izognem. Ampak ljudje pretiravajo. Danes sem šla v trgovino po tisto, kar potrebujemo do ponedeljka in mislim, da sem edina, ki sem ven prišla z računom za 40evrov (praznična večerja vključena).
    Skratka: lepo praznujte, v miru, v tišini in z družino.

    OdgovoriIzbriši
  3. Hihi, hvala za zaupanje.. ampak ne, nisem tako močna. Če bi smela med ljudi, bi verjetno tudi mene slej ko prej vase potegnilo kolesje, ki poganja te praznike. In bi, tako kot ostali, panično letala od trgovine do trgovine in iskala tisto idealno darilo.. za kogarkoli že :) In bila po praznikih nujno potrebna dopusta. Tako pa upam, da bo prihodnji teden, ko grem spet delat, večina te norije že mimo.

    OdgovoriIzbriši
  4. kako rešiti vraščen noht??že večkrat preverjeno in svetovano s strani medicinske sestre na polikliniki. kupiš novo zobno krtačko in v lavor natočiš toplo vodo in milnico, potem pa krtačiš okoli nohta. na tistem pravem kotu, tam kjer gre noht v kožo, kot da bi želel vn spravit tiste bakterije, ki so v nohtu. krtačiš proti vrhu nohta. upam, da je razumljivo. mene je že 2x rešilo operacije. to počneš večkrat na dan, po recimo dvajset minut splača se tudi dati prst pod zelo vročo vodo, da ubije bakterije. obisk pedikure tudi ne bi škodil, če ni noht že preveč vnet.

    OdgovoriIzbriši
  5. Hvala Sonja za tako preprosto pa vendar čudovito voščilo. Veliko skiciranja in risanja in.... dopolni sama ... ti želim. Predvsem pa tistega, kar si zapisala sama v naslovu.
    V norijo tudi sama ne sodim. Velikokrat se (predvsem v centrih) vprašam: pa od kod neki ljudem toliko denarja za vse te nakupe? Ampak vsakdo ima svoje.Še vedno pa je najpomembnejše Naša Družina in pa da imamo sami sebe.

    OdgovoriIzbriši
  6. Pravijo, da je vsaka slaba stvar za nekaj dobra in ti si ta rek potrdila.
    Tudi sama se raje izognem praznični noriji, prazniki niso namenjeni pretiranemu nakupovanju in zapravljanju za darila, hrano...........
    Prazniki so to , kar si napisala ti:" Mir, tišina, družina !!
    Vse lepo tebi in tvojim, izkoristite proste trenutke zase !
    Maja, tudi moj današnji nakup je bil okrog 40 evrov, naj te potolažim :)).

    OdgovoriIzbriši
  7. nič ciljev... samo nekaj želja, izpolnitev pa je odvisna od drugih... očitno bo eno hecno leto:)
    hvala za lepe želje - naj se izpolnijo tudi tvoje. srečno.

    OdgovoriIzbriši
  8. Hitro se znebite virusov in vraščenih nohtov. Uživajte v praznikih , kot vam najbolje odgovarja- samo, da vam bo lepo!Glavno je , da ste skupaj in se imate radi!

    OdgovoriIzbriši
  9. Obe se hitro pozdravita in uživajte v prelepih prazničnih dneh. Vsako leto prinaša veliko lepih trenutkov, je pa od nas odvisno, če jih opazimo.

    Želim ti, da bi jih mnogo opazila!

    OdgovoriIzbriši
  10. Lepe in mirne praznike (in upam, da bosta obe kmalu bolje), draga Sonja. Naj vam bo toplo, prijetno in domače. Hvala za sličico; - v letu 2011 ti želim veliko ustvarjalnih trenutkov in čarobne ljubezni.
    Cilje raje pišem sproti, da so bolj kratkoročni in tudi večkrat izvedljivi, take, visokoleteče želje si pa lahko že prebrala. Te nosim s sabo non-stop in čakam na prilike :)
    Vse dobro!

    OdgovoriIzbriši
  11. Tudi jaz imam enake želje kot si jih napisala. Predvsem si želim MIRU. V decembru nisem imela še nobenega vikenda prostega, ker imata najprej hči in kasneje mož rojstni dan. tako, da že vse vikende kuham in strežem, pa še nismo prišli do božiča. Zato sem vesela, ker je ta teden mlajša hči zbolela in bomo v soboto sami doma in s hčerkama bomo izdelovale voščilnice in pele s Kreslinom.

    Lepe in mirne praznike.

    OdgovoriIzbriši
  12. Ne, nobenega spiska, se bom prepustila toku, zaenkrat mi tako paše in prav veselim se že vsega novega. Vsekakor je to praznik družine in miru in tišine, ki končno nastopi po vseh teh glasnih nakupih. Jaz sem se jih letos izogibala. Želim vam lep Božič in vse dobro.

    OdgovoriIzbriši
  13. Kako že pravi v knjigi Božične zgodbe za 24 lepih večerov: najlepše darilo je čas, ki ga preživiš skupaj.
    Želim vam topel, miren in blagoslovljen Božič!

    OdgovoriIzbriši
  14. Jaz tvojim željam dodajam še malo dolgčasa. Ne zato, ker bi bil dolgčas nekaj finega sam po sebi, ampak ker to pomeni, da imaš čas umiriti se. To pomeni, da se ne toliko dogaja tebi in okoli tebe, da bi se ti sfrkljalo. Poleg tega se iz dolgčasa porajajo najboljše zamisli :)

    OdgovoriIzbriši
  15. Lepo si zapisala in božični večer je prav to - mir, tišina družina ... Mi se odpravljamo ta vikend k mojim staršem in skupaj še s sestrino družino malo pokramljamo in se družimo ob ne pretirano obloženi mizi. In prav zato mi danes ni treba niti v trgovino po kruh :-)
    Tebi in vsem tvojim želim prijetno praznovanje in vse dobro v novem letu!

    OdgovoriIzbriši
  16. Sonja, hitro se pozdravita obe z tvojo dečvo. Uživaj v praznikih in želim ti zdravja ter veliko ustvarjanja v novem letu.
    Glede skeniranja - nevem kateri program uporabljaš, vendar pri skicah je v Photoshopu vedno uporabna funkcija Brightnes/Contrast ali pa Selective colors, kjer se igraš z White. Npr. ;)

    OdgovoriIzbriši
  17. Hvala vsem za odgovore. ♥ ♥ ♥ tudi mi imamo nekaj družinskih obiskov v planu, ampak vse bolj na mirno.
    Viruse vztrajno podimo, je že obema bolje. Lahko okoli hodiva brez škatle robčkov kot obvezne opreme :)
    Noht smo šli k preverjeno dobrim pedikerkam poštimat, baje da bo. Če ne, pa naprej..
    @ K, viš, to sem pa pozabila.. ja, točno to bi rabila.. malo dolgčasa :) vedno divjam okoli :) ko sedim pri miru, pa ponavadi samo zato, da se odločim česa se lotit (vedno je preveč na spisku).
    @ Saša, ponavadi me te funkcije pomagajo, vedno pa imam težave pri svinčnikovih linijah na papirju. Nikoli ne pridejo prav ven. Saj bo bolje, ko bo pobarvana :)

    OdgovoriIzbriši
  18. Jaz si moje cilje sproti zmišljujem in sproti pozabljam. :)) Vesel božič!

    OdgovoriIzbriši
  19. Hvala in tudi tebi želim lepe in mirne božične praznike!
    Toplo te pozdravljam :-))

    OdgovoriIzbriši
  20. Sonja, tebi in tvojim želim lepe praznike!

    OdgovoriIzbriši
  21. Želim ti točno to, kar si napisala v naslovu:

    MIR, TIŠINO IN DRUŽINO

    in brez ciljev. Če je želja dovolj močna, ti pridejo sami.

    Lep božič

    OdgovoriIzbriši
  22. Hvala za lepe želje! Vesel božič tudi tebi in vsem tvojim!

    OdgovoriIzbriši
  23. Iskreno povedno, malo pa že ;) Lepo je slišati, da manj prijetno z dečvo tako lepo izkoristita. Tebi in tvoji družinci želim lepe, mirne praznike.

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...