6. dec. 2010

Na mizi: Smrekica ala Jana ali Čez 7 let ne pride več vse prav

Jana, ki dela božanske skrapbooke in druge bogato obložene posebne dekorativne izdelke, je na svojem blogu Scrapbook Abundance najprej pokazala smrečico, nato pa objavila še navodila za izdelavo.
Čisto po njeno ne gre, vmes ves čas preskušam različne dodatke, orodja..

Za izris 10 različno velikih krogov sem uporabila kar cookie cutter-je, ki sem jih kupila za poli ustvarjanje. Ob izrezu jasno nisem bila ravno natančna, da bo smrekica bolj zanimiva. Kar za mojo devičniško dušo ni bila ravno najlažja naloga.
Ko sem začela sestavljat smreko, sem ugotovila, da imam materiala za dve.. tako da me druga še čaka. Ko tole prvo končam.
Odločila sem se, da za izdelavo ne kupim nič novega. Papir je iz starih domačih zalog, senčen z distressi, zmečkan in napikan na palčko iz kitajske restavracije. Tudi pri krašenju sem imela enake načrte.
Pa sem danes ugotovila, da vendarle ne drži vedno, da čez 7 let vse prav pride.
Sestavljeno smrekico sem hotela pošpricati s svetlečim sprejem, ki sem ga kupila pred leti in še nikoli uporabila. Prvo sekundo ali dve je normalno pihal, bogato prekril papir z bleščicami. Nato se je šoba zamašila in zataknila cevko, tako da je še naslednje pol ure iz odložene plastenke tekla penasta zmes z bleščicami. Očitno sprej le ni primeren za predolgo skladiščenje. Hmm... pa še srebrnega imam doma :)

Že pred leti je k hiši prišla pištola za vroče lepilo, ki ga nikoli nisem marala. Danes pa brez njega ne bi šlo, perlice bi se odkotalile, če jih ne bi lepilo pošteno zagrabilo.
Naslednja je na vrsto prišla zaloga bleščic v lepilu, ki sem jih kupovala za čestitke. Tudi tule pridejo super do izraza. Zdaj čakam, da se vse posuši. 


Jutri pa naprej...

30 komentarjev:

  1. O, kako mi je všeč tvoja smrečica! Čudovito.

    OdgovoriIzbriši
  2. Iiii, kolk cort! (S spreji imam pa tudi jaz večkrat neprijetne kot prijetne izkušnje. A niso za živce kravžlat??)

    OdgovoriIzbriši
  3. Smrečica je res nekaj posebnega,seveda pa brez roza ne gre, a ne? :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Tudi tvoja je zelo lepa in prav zanimivo bi jih bilo postaviti skupaj in imeti en lep gozdiček papirnatih smrek.

    OdgovoriIzbriši
  5. Smrekca je prav dobro izpadla. Pri hčerki v šoli imamo ravno danes popoldne razstavo in dražbo doma narejenih smrek. Vsako leto se s hčerkama pridružimo izdelovanju smreke. Tale tvoja je odlična ideja za drugo leto.

    OdgovoriIzbriši
  6. Super smrečica je nastala.Čakamo še sestrico.
    In res ne vem,če se jo še z mojima pupama ne lotim.Spreji so zagotovo še kje doma.

    OdgovoriIzbriši
  7. Zelo lepa smrečka je nastala, pa super za vse porabljene zaloge ;)
    Dobra taktika: ničesar novega ne kupim ;)

    OdgovoriIzbriši
  8. preslatko:)).....
    pogledala sam i janin tutorial i oduševljena sam ovom idejom:))...
    M...

    OdgovoriIzbriši
  9. Super je tale smrečica. Tudi jaz se že dolgo spravljam, da jo naredim. Upam, da ne bo prej pomlad:)

    OdgovoriIzbriši
  10. Spreji so res grozni :) Sem morala presneto reč s kleščami napast, da je nehala pihat :) Zdaj ni za drugam kot v smeti. Ampak bleščice v oni zaliti škatli so pa noro lepe. Tudi smrekica se lepo svetlika.
    Neeeee, brez roza pa ne gre :) Saj sem mislila dat oranžne perle, ampak jih nimam. Pa bleščic tudi ne :))))
    Tale moja je izdelana po Janini ideji in navodilih :) Brez nje tegale ne bi bilo.
    Valentina, verjamem, da vam bo uspela. Saj se jo da tudi brez sprejev narest. Samo lepilo in bleščice rabiš :) No, lahko bi šlo tudi brez bleščic. Meni je še najbolj všeč, ko lahko na takih projektih stare zaloge materiala porabim.

    OdgovoriIzbriši
  11. Lepa je. Ja, ideja je zelo všečna, sem se ravno včeraj lotila izrezovanja krogov, ki so tudi meni, devici delali največ težav... hihihihi, sem se morala zelo, zelo truditi, da sem kroge malo vigi-vagi rezala. V naslednjih dneh upam, da nastane do konca.
    Da se pa tako vsaj malo porabi stara zaloga, je pa ekstra fajn, sploh ker greš potem lahko v nove nakupe :-)

    OdgovoriIzbriši
  12. ojla
    zdaj jo gledam že 3 .. tole smrečico in mi je tko lušna .. jaz bi tud tako mela :))))

    OdgovoriIzbriši
  13. Res fajna smrekca. :) Me je že prijelo, da bi se tega lotila, potem sem pa videla, da rabim 250 krogov izrezat v 10-ih velikostih. To je pa že preveč zame.:)) Imam pa tisti glimer mist, ki bi prav prišel namesto spreja. :)

    OdgovoriIzbriši
  14. A ne, da je fajna :) Malo jo še okrancljam, pa bo :) Doma jih le skrbi, če bo tole edina smreka, ker potem bodo morala bit tudi darila čisto micena :)
    Nataša, meni je pol toliko krogcev zadoščalo za smrekico. Ko papir pomečkaš, zasede malo več prostora. Pa tudi rezanje gre hitro, če z močnimi škarjami režeš več plasti papirja hkrati. Saj mora bit malo neenakomerno :)
    Hmm.. imam jaz tudi glimmer miste.. ampak tisti se perl šajnajo, tale sprej ima pa čudovite drobcene zlate bleščice notri. Kjut.
    Sanza, neeee. Kaki novi nakupi neki, imam še kup zalog :)

    OdgovoriIzbriši
  15. Dobro si tole spravila skupaj. Zelo lepo je izpadlo. S spreji pa znana zgodba. Tudi jaz imam kar prijetno veliko staro zalogo ..hm.. naj prinesem kar klešče zraven ko jih bom začela uporabljati..

    OdgovoriIzbriši
  16. Tako zelo prisrčne smrekce že dolgo nisem videla.

    OdgovoriIzbriši
  17. Tole je pa super ideja. Pa fino blago si izbrala.

    OdgovoriIzbriši
  18. Krasna smrečka! Si me pa spomnila, da imam tudi jaz doma en podoben spray z bleščicami na zalogi ...

    OdgovoriIzbriši
  19. Sonja, ČUDOVITA JE! Da čez sedem let vse prav pride mi je tudi znano, samo moj možek ni tako navdušen nad tem, ko gleda moje polne škatle ;) KOmaj čakam, da vidim, kaj bo naprej!

    OdgovoriIzbriši
  20. super ideja.
    a na tem fedru bo še kaj viselo? kaka zvezdica? :)

    OdgovoriIzbriši
  21. Ooo, kok kjuti avatar ima vila lila :) Ja, na tale feder se je po fotografiranju obesila ena rozi perlica in pod njo ena kovinska snežinkica. Zdaj pa razmišljam ali bi al ne bi še kaj dodala gor. Nisem glih take sorte, da bi bilo preveč bogato :)

    OdgovoriIzbriši
  22. krasna smrekica je nastala!!!!!
    jaz jo imam na pol narejeno že leto in več, samo da je oglate oblike, pa še ni dočakala svojega zaključka.
    vidim, da bom morala nadaljevat, sprej sem pa tudi kupila, naj bi bil z bleščicami, pa jih na žalost ni ven.
    sonja, pogrešam tvoje izdelke na otočku.

    lp
    iris

    OdgovoriIzbriši
  23. Sonja, čudovita je in kar mi je najbolj všeč je to, da vidim, da je tvoja: delikatna in čista!!! Prav neverjetna je!!! Komaj čakam, da vidim nadaljevanje in vem, da se bosta imeli super!

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...