16. dec. 2010

Varno shranjene ATC-ACEO kartice

Ko sem ugotovila kaj te kartice so, sem se lotila izdelave svoje prve ATC-ACEO kartice. Nato je bilo treba raziskati, kako je potrebno kartice varno zapakirati in opremiti, če jih bom kdaj naredila več in jih pošiljala okoli. Uhh, vam povem, cela znanost.

V času prazničnih nakupov dosti ustvarjalk v svojih trgovinicah zniža cene, pa sem se odločila za nakup nekaj ACEO kartic umetnic, ki so mi všeč. Tako sem bila hitro pri naslednji nalogi.. ugotoviti, kako kartice varno in pregledno postaviti na ogled.

Najprej se mi je zdela povsem OK tale kovinska škatlica ravno pravih dimenzij, z okencem na sprednji strani. Ampak no.. tko, malo industrijsko izgleda, a ne? Mogoče bi mi bila bolj všeč, če bi jo oblekla in okrasila. Enkrat..

Kot naročen je prišel Zoranin tečaj Mixed Media Playground - Part 1. Njene slike so mi že dalj časa všeč, tudi nekaj video posnetkov sem že videla v sklopu kakih drugih tečajev. Zakaj pa ne, dolar je ugodno nizek v primerjavi z evrom, pa še napoved tečaja mi je izgledala obetavna :) Prvi video posnetki, ki sem jih pogledala, so zelo nazorni, natančni. Ves čas ji gledaš preko rame, kaj počne.



Prva naloga je prav knjižica za shranjevanje ATC kartic.


Prvič sem delala kolaž. Prvič sem za kolaž uporabila printe svojih slik. Iz lepenke sem izdelala osnovo platnic, jo oblekla v papir in dodala izrezane motive. Za reliefni učinek sem celotno plast prekrila z mediji in zaščitila z voskom.


Doma sem imela le belo tanko čipko, zato sem jo postarala kar s kavo.
V knjigico sem prilepila žepke za shranjevanje ATC kartic in vanjo pospravila svojo prvo in kupljeni dve. V ostale žepke pa bi lahko shranila tudi lističe s kako pozitivno mislijo ali všečnim citatom.
Takole zloženo lahko pospravim v torbico in jo odnesem sabo. Ali pa jo razstavim na več načinov.


Ne, ni zadnja. Luštno jo je bilo delati, čeprav vzame kar nekaj časa.

18 komentarjev:

  1. Huh, s temle pa je bilo dela! Ampak je super fajn, ker lahko kartice takole razstaviš - zelo mi je všeč!

    OdgovoriIzbriši
  2. Pismo, pri tebi se pa vedno naučim nekaj novega. Super so te kartice.

    OdgovoriIzbriši
  3. Tukaj pa je vloženega veliko truda, ampak končni izdelek je pa fenomenalen :-))

    OdgovoriIzbriši
  4. Ne samo,da jo je bilo luštno delat,zelo luštno jo je tudi pogledat.

    In ideja za čipke s kavo-nikoli se mi ne bi porajala. Je pa zabeležena v notesu.

    OdgovoriIzbriši
  5. To pa noro dobro izgleda. prava mala umetnost na kupu. Fantatsično. In hvala za tvoj krasni komentar na mojem blogu :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Ohhhh!

    Hmmm. Uh, kolk takih bi rabla za spravit vse svoje in premenjane ATC-je?

    OdgovoriIzbriši
  7. Veliko dela in lep rezultat. Za te kartice pa res prvič slišim :(.
    Pozdrav in lep vikend.

    OdgovoriIzbriši
  8. Hehe, dela je že dosti, ampak tudi veselja ob ustvarjanju :)
    @ Valentina, čaj ali kava lepo postarata bele čipke :)
    @K, tule noter jih gre 22. Zdaj pa lahko računaš :)

    OdgovoriIzbriši
  9. Uuu, a fajna knjigca. Mene je tudi mikal ta tečaj, samo ne vem, če se bom jaz spravila delat te knjigce. Kako pa je drugač na tečaju? Še kaj drugega pokaže?

    OdgovoriIzbriši
  10. Uau, tole pa je nekaj! Čudovito, z užitkom v roke za vzeti!

    OdgovoriIzbriši
  11. Ujej, to je moralo biti dela, samo rezultat je fantastičen.

    OdgovoriIzbriši
  12. Kako lepo je pogledati tako dovršen izdelek v vsej svoji lepoti in iz vseh strani, pravi užitek. Mislim, da si presegla sama sebe, IZREDNO!

    OdgovoriIzbriši
  13. This is like an early Christmas present to me! I love that you made it and made it your own! Very beautiful! Love the print of your painting, color, lace... I've been smiling all day :=) xo

    OdgovoriIzbriši
  14. Izredno lepo. Za te kartice prvič slišim. Tvoja je čudovita.

    OdgovoriIzbriši
  15. Krasna škatlica za kartice! Tudi barva mi je všeč, čipka pa sploh :)

    OdgovoriIzbriši
  16. Važna sem, res sem važna!!! Hvala!!

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...